باشگاه استقلال اعلام کرد: علی کریمی به دوحه می رود

علی کریمی

هافبک ارزنده تیم فوتبال استقلال به زودی به اردوی استقلال در قطر اضافه خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، این روزها بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد علی کریمی هافبک دفاعی استقلال که یکی از تاثیرگزارترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته بود، یکی از دغدغه های اصلی هواداران استقلال بعد از مساله استراماچونی است.

باشگاه استقلال امروز در خبری عنوان کرد:

طی مذاکراتی که روز گذشته میان باشگاه استقلال و علی کریمی و مدیر برنامه‌های ایشان شده، مشخص گردید که موضوع ادامه همکاری با این بازیکن در فصل آتی به هیچ عنوان ارتباطی با مسائل مالی ندارد و این بازیکن صرفا به دلایل شخصی و حرفه‌ای، نیاز به زمان جهت تصمیم‌گیری دارند.

ضمنا با این بازیکن توافق شده تا به زودی به کاروان استقلال در دوحه اضافه شود.

به این ترتیب علی کریمی به کاروان استقلال در دوحه خواهد پیوست و آبی پوشان را در دو دیدار آسیایی پیش رو همراهی خواهد کرد. البته یکی از دلایل پذیرش این مساله توسط کریمی بندی در قرارداد او است که تاکید می کند:

اگر مسابقاتی بعد از پایان این قرارداد برگزار شود او موظف است در آن حضور پیدا کند.

همچنین در قرارداد او که معلوم نیست چگونه باز هم سر از خبرگزاری فارس در آورده، آمده است:

اگر وی در تمرینات، اردوها و یا تورنمنت های مد نظر باشگاه شرکت نکند باشگاه استقلال می تواند بخش عمده ای از رقم قرارداد وی را کسر کند.

به گزارش استقلال نیوز، در صورتیکه باشگاه استقلال از علی کریمی به فدراسیون فوتبال شکایت کند این بازیکن حتی ممکن است با توجه به عدم رعایت مفاد قرارداد با محرومیت سنگین مواجه شود بنابر این بهتر دانست به قرارداد خود پایبند باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

            


 مطالب مرتبط:

پالس مثبت علی کریمی برای تمدید قرارداد؛ آقای سعادتمند لطفا از خواب بیدار شو ...

وریا غفوری: ما هم دوست داریم علی کریمی در استقلال بماند؛ استراماچونی دوست دارد برگردد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال از علی کریمی شکایت می‌کند

س سپتامبر 15 , 2020
به گزارش مشرق، به موجب یک بند حقوقی موجود در قرارداد بازیکنان استقلال، این تیم قصد دارد از علی کریمی به خاطر عدم همراهی کاروان آبی‌پوشان به قطر شکایت کند؛ اتفاقی که با توجه به اظهارات مسئول کمیته‌های نقل‌وانتقالات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، حق را...