بازی ما لغو شود باید بازی پرسپولیس را هم لغو کنند

به گزارش مشرق، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و آلومینیوم شرکت نکرد و به  گفته مدیر رسانه‌ای این باشگاه وی به دلیل کسالت در کنفرانس خبری حاضر نشده است. این در حالی است خطیبی در این فصل بارها و بارها در کنفرانس های خبری غیبت کرده است.

حمید عبداللهی در ابتدای صحبت‌های خود اظهار داشت: همه می‌دانند استقلال تیمی بزرگ در آسیا و ایران محسوب می شود ولی ما هم روند خوبی داریم و با برنامه‌ریزی آقای خطیبی کم کم داریم به بلوغ تاکتیکی می رسیم. از نظر روحی و روانی تیم خوبی داریم و در آرامش به سر می بریم. ما به دنبال این هستیم که به همه ثابت کنیم که آلومینیوم چه تیم بزرگ و قابل احترامی است. فردا هم مقابل استقلال به دنبال حداکثر امتیاز هستیم.بازیکنان ما به این باور رسیده اند هر تیمی را می‌توانند شکست بدهند، فوتبال ایران فراموش نکند ما تازه به فوتبال ایران آمده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال هفته بعد باید در دربی به میدان برود و در این زمان بازی با این تیم به سود یا به ضرر شما است عنوان کرد:شما می‌دانید هر زمان دربی در پیش دارند فشار زیادی روی آنها است و بعد از آن دو تیم دچار افت می شوند ولی باشگاه ما به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشتیم و بدون اعتراض  قبول کردیم در این شرایط بازی کنیم. با وجود اینکه ۱۲ روز فاصله بین بازی های ایجاد شد و به هر حال با این شرایط باید برنامه جداگانه انجام می‌دادیم خلائی پیش آمد ولی تلاش کردیم که شرایط بازیکنان را در این مدت زمانی به وضعیت ایده آل برسانیم.

مربی تیم آلومینیوم در خصوص اینکه این تیم ۶ هفته است باخت نداشته و فردا هم آیا این شرایط ادامه پیدا می کند گفت: در مصاحبه‌های  قبلی هم گفتم که تلاش ما این است که تیم را در این وضعیت حفظ کنیم و ثبات ایجاد کنیم. البته می توانستیم امتیازات بیشتری هم جمع کنیم، امیدوارم دچار نوسان نشویم. تیم ما جاه طلب هستیم و فردا با تمام وجود بازی می کنیم. حیف که جای هواداران استقلال خالی است که بازی خوب تیم ما را ببینند.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: تنها مصدوم ما ربیع خواه است که تا نیم فصل نمی رسد ولی وضعیت ایران پوریان و آقاخان خوب است و فکر می کنم با نظر پزشک تیم مشکلی نداشته باشند.

عبداللهی در خصوص بازی در هوای آلوده گفت: من در این مورد تخصص آنچنانی ندارم ولی اگر بازی ما لغو شود که امیدوارم نشود در آنصورت مجبور هستند بازی سه شنبه پرسپولیس را هم لغو کنند. با این وجود ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

مربی تیم آلومینیوم در خصوص اینکه شلوغی نیمکت ها تبدیل به یک تاکتیک شده است عنوان کرد: این موضوع تاکتیک نیست و در تیم هایی که من بودم چنین مسائلی وجود نداشت اما وقتی نیمکتی شلوغ می کند و باعث تغییر تصمیمات داوران می شود ممکن است داوران تحت فشار قرار بگیرند. شاید اتفاقاتی درون زمین رخ می دهد که برخی مربیان ناخواسته واکنش نشان می‌دهند. اگر به این موضوع مثبت نگاه کنیم عمدی این کار صورت نمی گیرد ولی اگر ایین کار عمدی باشد ناخواسته به روح فوتبال ضربه می زند.

وی در پایان گفت: می‌دانیم استقلال چه تیم بزرگی است و گروه آنالیز ما خوب این تیم را تحلیل کرده است. ما با بازیکنان بسیار جنگنده اگر فردا ۱۰۰ دقیقه هم فوتبال بازی کنیم با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فکری: نظم در استقلال کمرنگ شده بود

ی ژانویه 3 , 2021
به گزارش مشرق، «محمد فکری» در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: دیدار سختی داریم و هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد با انگیزه مضاعف وارد میدان می‌شود. آلومینیوم در هفته‌های اخیر شرایط خوبی داشته و امتیازات کافی را جمع کرده ا...