بازیکن استقلال به تیم خطیبی نزدیک شد

به گزارش مشرق، رسول خطیبی ۳ بازیکن را در لیست مازاد قرار داده است. سجاد آقایی، علی فاتح و امید سینگ ۳ بازیکنی هستند که در لیست مازاد سرمربی آلومینیوم قرار گرفته‌اند و از این تیم جدا خواهند شد. وضعیت میثم آقایی هم برای ماندن در آلومینیوم مبهم است و شاید این بازیکن هم در لیست مازاد قرار بگیرد.

رسول خطیبی برای تقویت خط دفاعی تیمش خواهان جذب امیرحسین جدی مدافع تیم فوتبال پیکان شده و نکته عجیب این است که آلومینیوم باید مبلغ ۳ میلیارد تومان بابت صدور رضایت نامه این بازیکن به باشگاه پیکان پرداخت کند!

یکی دیگر از بازیکنان مورد نظر خطیبی، بابک مرادی بازیکن استقلال است. آخرین اخبار حاکی از آن است که باشگاه آلومینیوم قرار است با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن، حضور مرادی را در این تیم رسمی کند. مرادی به آلومینیوم نزدیک شده و احتمالا پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرط مهم استقلال پیش پای مظاهری

س ژانویه 25 , 2022
به گزارش مشرق، رشید مظاهری خواستار جدایی از استقلال شده و این موضوع را به مسئولان باشگاه اعلام کرده است.مظاهری مدت‌ها است می‌خواهد از باشگاه استقلال جدا شود اما نه به شکلی که با بازیکن باشگاه دیگری معاوضه شود. او می‌خواهد باشگاه استقلال رضایتنامه‌اش ...