بابک مرادی: حق من جدایی از استقلال نبود؛ همه کسانی که دل من را شکسته اند، حلال می کنم

بابک مرادی

مدافع-هافبک تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از جلسه با مدیران باشگاه گفت: برخلاف میل باطنی ام، باید از استقلال جدا شوم.

به گزارش استقلال نیوز، بابک مرادی مدافع-هافبک تیم فوتبال استقلال(تاج)در خصوص نشستی که با مسئولان باشگاه برگزار کرد صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

               

* نشست با مدیران در ساختمان باشگاه؟

من به باشگاه آمدم و با مدیران صحبت کردم. باید ببینم که چه اتفاقی برایم رخ می دهد. برخلاف میل باطنی ام، باید جدا شوم. من امروز با مدیران صحبت کردم و فکر کنم فردا باید کارهای نهایی را انجام دهم و جدا شوم.

* اخبار مربوط به حضور شما در آلومینیوم، گل گهر یا هوادار؟

از همه تیم هایی که به من پیشنهاد داده اند، تشکر می کنم. پیشنهاداتی دارم ولی فعلا دنبال کارهای رضایت نامه هستم. من اصلا بحث مالی با باشگاه ندارم. حتی زمانیکه به استقلال آمدم نیز بحث مالی مطرح نشد و سفید امضا کردم.

من اکنون نیز بحث مالی با باشگاه ندارم. حتی برای تسویه حساب اگر بگویند، هر جایی را امضا می کنم و یا پول سال قبل و امسالم را می بخشم و حتی اگر پولی که گرفته ام را بخواهند، پس می دهم. من با استقلال بحث مالی ندارم.

* استوری که منتشر کرده اید و مدعی شده اید تاوان داده اید؟

من واقعا تاوان دادم و هیچ پولی در این فوتبال نگرفتم. با پیشنهادات عالی که داشتم، به استقلال آمدم چون عاشق این تیم بودم ولی واقعا قلبم شکست و به من ظلم شد.

من بابک مرادی بودم که همه من را در ماشین سازی دیدند ولی هیچ وقت ننالیدم و فقط به خاطر عشقم به استقلال صبوری کردم و باز هم صبوری می کنم. از الآن نیز بروم، فقط صبوری می کنم چون من عاشق این تیم هستم. اکنون نیز جدا شوم، بازی های این تیم را پیگیری می کنم. قهرمانی استقلال آرزوی من است. من از بچگی این تیم را دوست داشتم ولی حق من این نبود.

* شما را روی گلی که استقلال برابر آلومینیوم دریافت کرد مقصر دانسته اند؟

نه اصلا اینگونه نبود و گلی که دریافت کردیم تقصیر من نبود و این بحث ها مطرح نیست. بعد از 14 هفته یک بار به من فرصت نرسید. من آقا فرهاد و تمام پیشکسوتان این تیم را دوست دارم چون من استقلالی بودم و کسی که پیراهن استقلال را پوشیده، از ته قلبم دوست دارم.

ولی حق من این نبود. یک سال و نیم من داد زدم و گفتم آقا پست من اینجا نیست ولی چه فایده. من اصلا دفاع چپ یا وین بک چپ نبودم ولی اشکال ندارد. حالا برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم. پست اصلی من مهاجم و وینگر بود. قلب من شکست و خیلی به من ظلم شد.

* آیا مسائل انضباطی باعث کدورت هایی میان شما و مجیدی شده است؟

یک سال و نیم است که در استقلال هستم و حتی یک بار نه در مورد پول صحبت کرده ام و نه مسائل حاشیه ای. من حتی بعد از اینکه بازی نمی کردم، اعتراضی نداشتم و این بحث ها مطرح نیست. هر حرفی که به زبان من می آید، از قلبم است. من نه دروغ بلدم و نه سیاست دارم. یکی از مشکلاتی که در زندگی شخصی و فوتبالی دارم، این است که آدم باصداقتی هستم و روی آن نیز خیلی ضربه خورده ام.

* صحبت پایانی؟

ولی تمام کسانی که دل من را شکسته اند، حلال می کنم و برای استقلال فقط آرزوی موفقیت می کنم چون من این تیم را دوست دارم. من می خواهم بروم تا حقانیت خودم را ثابت کنم و این کار را نیز می کنم. آینده خیلی چیزها را مشخص می کند. 

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

در آستانه فصل نقل و انتقالات/ استقلال در چه پست هایی نیاز به تقویت دارد؟

مرادی اولین جداشده از جمع شاگردان مجیدی/ بابک اشک ریزان با آبی پوشان خداحافظی کرد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عاشق استقلال هستم ولی به من ظلم شد

د ژانویه 10 , 2022
به گزارش مشرق، بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال که برای گرفتن رضایت‌نامه به باشگاه استقلال رفته بود، پس از خروج اظهار داشت: با باشگاه صحبت کردم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد. برخلاف میل باطنی‌ام باید از استقلال جدا شوم. امروز صحبت‌ کردیم و فکر کنم فردا...