بابا مسعود دست بردار نیست؛ پیش به سوی مهندسی فصل بعد با بخشنامه جدید!

photo 2021 06 23 15 03 46

بخشنامه جدید وزارت ورزش آخرین تلاش مسعود سلطانی فر برای مهندسی فصل بعد لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش استقلال نیوز، وزارت ورزش در اقدامی عجیب پس از پایان لیگ و در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات بخشنامه ای تحت عنوان «افزایش قراردادها فقط به اندازه تورم سالیانه» صادر و به فدراسیون فوتبال ابلاغ کرد.

در این بخشنامه تاکید شده است، در نقل و انتقالات تابستانی افزایش دستمزد مربیان و بازیکنان تیم های فوتبال فقط به اندازه نرخ تورم که بانک مرکزی آن را اعلام می کند مجاز است و در واقع بازیکنان نمی توانند با مبالغ مورد نظر خود با باشگاه ها وارد مذاکره شوند.

با این شرایط و در صورت اجرایی شدن این قانون بازیکنان ترجیح می دهند از تیم فعلی خود جدا شوند و با باشگاه های خواهان خود قرارداد امضا کنند تا بتوانند مبالغ مورد نظر خود را دریافت کنند.

به گزارش استقلال نیوز، بخشنامه جدید وزارت ورزش در خصوص افزایش قراردادها فقط به اندازه تورم سالیانه؛ آخرین حربه مسعود سلطانی فر برای مهندسی فصل بعد و فراری دادن ستاره های استقلال است.

حالا که بازیکنان تیم پیروزی قرارداد خود را با قیمت های نجومی تمدید کرده اند، وزارت ورزش بخشنامه ای صادر می کند تا باقی تیم ها نتوانند بازیکنان و ستاره های خود را حفظ کرده و از هم بپاشند! دقیقا همان کاری که در این 5 سال با استقلال کردند.

این بخشنامه همانند بخشنامه عدم جذب بازیکنان و مربیان خارجی به منظور جلوگیری از عقد قراردادهای ارزی است که فقط برای ممانعت از بازگشت استراماچونی وضع شده بود و این در حالی بود که ترابی و مغانلو در نیم فصل با پرداخت دلاری رقم رضایتنامه به تیم حکومتی پیوستند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

۸۰میلیارد تومان در باشگاه استقلال ناپدید شد/ حالا می‌فهمیم چرا سلطانی‌فر و علی‌نژاد نمی‌خواهند مددی برود!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کمک مالی اسپانسر استقلال به پیروزی حقیقت داشت؛ اخراج «های وب» خواسته اصلی استقلالی ها

ش جولای 31 , 2021
عضو هیات مدیره باشگاه پیروزی بعد از بازی شب گذشته این تیم مقابل پیکان اعتراف کرد که اسپانسر استقلال به این تیم کمک مالی کرده است.     به گزارش استقلال نیوز، کمک بلاعوض «های وب» اسپانسر باشگاه استقلال به باشگاه پیروزی(پرسپولیس) رسوایی بزرگ ...