ایوب اصغرخانی: دلیل تعلل وزارت ورزش را نمی‌دانم؛ حق داریم نگران سرنوشت و آینده تیم مان باشیم

ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دلیل این همه تعلل را نمی‌دانم و انتظار دارم وزارت ورزش هرچه سریعتر تکلیف مدیریت استقلال را مشخص کند.

به گزارش استقلال نیوز، با گذشت چند روز از استعفای امیر حسین فتحی، تکلیف مدیریت باشگاه استقلال هنوز مشخص نیست و وزارت ورزش همچنان در حال بررسی برنامه گزینه‌های مدیریت این باشگاه می‌باشد.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص انتخاب مدیرعامل و سرمربی استقلال و دیدار با شاهین بوشهر،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

دلیل تعلل وزارت ورزش را نمی‌دانم

دلیل این همه تعلل از سوی وزارت ورزش را نمی‌دانم. این باشگاه سرمایه‌های خوبی در عرصه مدیریت دارد و انتخاب و معرفی یکی از آنها در اسرع وقت نباید کار چندان سختی باشد.

حق داریم نگران سرنوشت و آینده تیم مان باشیم

تیم ما یک بازی و ۲ امتیاز حساس را به خاطر نداشتن مربی از دست داده و من نگرانم این اتفاق در هفته‌های بعد هم تکرار شود و این امتیازات از دست رفته در پایان فصل برای ما گران تمام شود. به ما پیشکسوتان استقلال باید حق داد که نگران سرنوشت و آینده تیم مان باشیم.

بازی با شاهین بار فنی چندانی ندارد

الان نمی‌شود درباره بازی با شاهین صحبت کرد چون من بعید می‌دانم این بازی بار فنی چندانی داشته باشد و باید منتظر خلاقیت‌های فردی بازیکنان باشیم. در استقلال بازیکنانی هستند که با خلاقیت فردی در هر لحظه می‌توانند سرنوشت یک بازی بزرگ را تغییر دهند که این هم یکی از ویژگی‌های بارز این تیم است.

بچه‌های استقلال باید سنگ تمام بگذارند

با این که شاهین در  انتهای جدول قرار دارد، اما نباید این تیم را دست کم گرفت. بچه‌های استقلال که در این بازی هم احتمالا مربی نخواهند داشت، باید سنگ تمام گذاشته و با همه وجود به میدان بروند که موقعیت آنها در صدر جدول در پایان هفته پانزدهم به خطر نیفتد.

اخبار باشگاه استقلال ایران

              


 مطالب مرتبط:

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ فتح الله زاده اسمی برای آرام کردن جو.. استرا بر می گردد یا هوادار سر کار است؟

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی: با اندوه فراوان هنوز چیزی تغییر نکرده است!

ج دسامبر 13 , 2019
به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در گفت‌وگویی کوتاه اعلام کرد هیچ چیز از زمان حضورش در ایتالیا تغییر نکرده و به قول‌هایی که به وی داده شده، جامه عمل نپوشانده‌اند. بیشتر بخوانید گزارش خلیل‌زاده از آخرین وضعیت استراماچونی واکنش اس...