ایوب اصغرخانی: اسماعیلی آماده باشد شهرخودرو حریف سختی برای استقلال نیست!

ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال تیمی تهاجمی و شهر خودرو تیمی تدافعی است و به نظر می‌رسد آبیها برای پیروزی در این بازی مشکلی نداشته باشند.

به گزارش استقلال نیوز، در یکی از بازیهای حساس هفته سیزدهم، تیم فوتبال استقلال در تهران میزبان شهر خودرو است که این بازی به لحاظ جایگاه آنها در جدول، برای هر دو تیم و برای دیگر تیم‌های بالای جدول از حساسیت زیادی برخوردار است.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار استقلال و شهرخودرو،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال و شهرخودرو؟

شرایط جدول به خوبی گویای حساسیت بالای بازی هست و برای همین دو تیم باید برای پیروزی در این دیدار سخت تلاش کنند. شهر خودرو یک تیم تدافعی است و بازیکنان آن در ارائه تاکتیک های دفاعی و فوتبال بسته تبحر دارند و برای همین این تیم خیلی سخت و خیلی کم گل می خورد و در مقابل استقلال تیمی تهاجمی است که به راحتی به هر تیمی گل می زند. حال باید دید نتیجه دیدار یک تیم تهاجمی و یک تیم تدافعی چه می شود. البته آبی پوشان پیش از این هم تیم هایی که در کارهای تدافعی تبحر داشتند را تسلیم کرده‌اند و به نظر می‌رسد برای پیروزی در این بازی هم مشکلی نداشته باشند. در بازی گذشته مقابل سپاهان فرشید اسماعیلی به طور کامل آماده نبود و برای همین میزان خلاقیت و ارسال پاس های کلیدی در خط میانی کم شده بود. اگر اسماعیلی برای این بازی به آمادگی رسیده باشد، قدرت خط میانی و حمله آنها افزایش می یابد.

* انگیزه بازیکنان پیشین استقلال در این بازی؟

این اصلا امری غیر عادی نیست و در همه دنیا متداول است بازیکنانی که مقابل تیم‌های سابق شان بازی می کنند انگیزه شان بیشتر می شود و معمولا خطرناک هستند. این قانون نانوشته در خصوص اغلب ورزشکاران صدق می کند.

اخبار باشگاه استقلال تهران

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دردسر استقلالی‌ها برای ورود به ورزشگاه آزادی

پ دسامبر 5 , 2019
به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که تماشاگران علاقه‌مند به فوتبال از ساعتی پیش خود را به ورزشگاه آزادی رسانده اند، اما نتوانسته اند ...