ایمان عالمی: وضعیت استقلال نگران کننده است؛ خلاء یک مربی ایرانی حس می شود!

ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال دچار بیماری شده و نیاز به یک درمان قطعی دارد تا بتواند در لیگ موفق باشد.

            

 به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص عملکرد استقلال در دیدار برابر تیم های ماشین سازی و فولاد خوزستان،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* عملکرد استقلال در دیدار برابر تیم های ماشین سازی و فولاد خوزستان؟

آبی پوشان فصل گذشته هم شرایط امسال را داشتند ودر بازی های اول نتیجه نمی گرفتند. متاسفانه در لیگ نوزدهم هم استقلال از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده و در ثانیه های پایانی خیلی راحت از حریفانش گل دریافت می کند. آبی پوشان در نیمه دوم برابر فولاد نسبت به نیمه اول متفاوت بودند. خوب بازی کردند، به گل رسیدند اما متاسفانه جوانی برخی بازیکنان کار دست این تیم داد و در ثانیه های پایانی بازی، پیروزی را با تساوی عوض کردند. البته خیلی ها این گل را به گردن داور انداختند اما من اعتقاد دارم در جایی که بازیکنان می توانستند بازی را کنترل کنند مات و مبهوت ماندند و فقط آرزو می کردند داور سوت پایان بازی را بزند. استقلال باید بازی را کنترل می کرد، اما متاسفانه در دقایق پایانی کنترل بازی از دست آنها خارج شده بود و تمرکز نداشتند. باید بگویم وضعیت استقلال نگران کننده است. آنها از نظر روحی و روانی تحت فشار هستند و حالا خلاء یک مربی ایرانی در استقلال حس می شود. بازیکنانی چون ووریا، زکی پور، اسماعیلی و کریمی که از باتجربه های استقلال هستند شرایط خوبی نداشتند و این نشان می دهد که استقلال دچار بیماری است و هرچه زودتر این بیماری باید درمان شود در غیر این صورت استقلال اگر آرامش نداشته باشد، بازی های بعدی را هم به راحتی از دست خواهد داد.

* اعتراض هواداران به قضاوت داور؟

من معتقدم داور مقصر نبوده است. او یک تحلیل از بازی دارد. کنترل بازی دست اوست و او می داند چه زمانی سوت پایان بازی را بزند. اشتباه از بازیکنان بود که نتوانستند در ثانیه های پایانی بازی را تحت کنترل قرار داده و به ۳ امتیاز دست پیدا کنند.

* آیا ۳ هفته تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی، آبی پوشان می توانند این فشار را از تیم خارج کرده و با آرامش به کارشان ادامه دهند؟

۳ هفته زمان خوبی است برای استقلالی که شرایط خوبی ندارد. تماشاگر از این تیم گل می خواهد و استقلال به خاطر همین فشار عملکرد خوبی نداشته اما باید ببینیم در این ۳ هفته مدیران استقلال چه فکری خواهند کرد. اگر قرار باشد وضع به همین روال بگذرد، سه هفته که هیچ، ۱۰ هفته هم هیچ اتفاقی برای استقلال نخواهد افتاد ولی مدیران استقلال باید از تجربه خود استفاده کرده، حاشیه های تیم را جمع کرده و آماده شروع دوباره لیگ شوند. در غیر این صورت این فشارها ادامه خواهد یافت و این هواداران هستند که بیشتر از همه متضرر خواهند شد.

* عملکرد سایر تیم ها در هفته دوم؟

تراکتور برابر پرسپولیس برد خوبی به دست آورد. سپاهان و پدیده هم همچنان با قدرت پیش می روند. در مجموع بازی های هفته دوم جذاب و تماشاگرپسند بود و باید منتظر باشیم ببینیم در هفته های آتی و پس از پایان تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی چه نتایجی کسب می شود و آیا تیم ها توانسته اند از این ۳ هفته تعطیلی به خوبی استفاده کنند یا خیر.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قربانی: آقای استراماچونی! چرا توهین می‌کنـی؟

ی سپتامبر 1 , 2019
به گزارش مشرق، پیروز قربانی البته انتقادهای امروزش از برخی رفتارهای استراماچونی را ناشی از آن تصمیم نمی‌داند و بی‌تعارف اعلام می‌کند هیچ گاه به عنوان مربی در استقلال فعالیت نخواهد کرد. قربانی حتی ادعا می‌کند که تا 10 سال دیگر او را در کادرفنی آبی‌ها نخ...