اگر مجیدی را با منطق انتخاب کردید، پایش بایستید

به گزارش مشرق، آرش برهانی در ارتباط با شرایط فعلی استقلال، شایعه استعفای فرهاد مجیدی و اینکه برخی معتقدند جایگاه سرمربی آبی‌ها با نتایج دو بازی اخیر متزلزل شده است، گفت: به‌خوبی می‌دانید که استقلال در این سال‌ها چقدر از تغییرات بسیار زیاد در کادر فنی، مدیریت و بازیکنان ضربه خورده و اعتقاد من این است که ثبات در هر تیمی نقش مهمی در موفقیت آن تیم دارد. زمان زیادی از فعالیت مجیدی در استقلال نمی‌گذرد و باید به مربی زمان داد تا برنامه‌هایش را پیاده کند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ادامه نتایج ضعیف فشارها را روی مجیدی بیشتر نخواهد کرد؟» اظهار داشت: بحث من ایجاد ثبات در استقلال است. اگر مجیدی را با فکر، منطق و تحقیق به استقلال آوردید پس بهتر است که پایش بایستید. وقتی شفر از استقلال رفت یک پلن دیگر پیاده شد و وقتی استراماچونی رفت در نهایت باشگاه تصمیم به انتخاب مجیدی گرفت. اینکه باشگاه یک هدف طولانی مدت و مشخص داشته باشد بسیار مهم است هر چند تغییرات زیاد در مدیریت استقلال، این اجازه را نمی‌دهد که باشگاه دنبال برنامه بلندمدت باشد. باید شرایط گذشته تغییر کند و استقلال تحت هر شرایطی نیاز به ثبات و یک برنامه‌ریزی مشخص و هدفمند دارد.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان استقلال به خودشان هم رحم نمی‌کنند/ مجیدی چیزی برای گفتن ندارد و فقط کنار زمین فریاد می کشد!

برهانی عنوان کرد: زمانی که استراماچونی هدایت استقلال را بر عهده گرفت، 17 بازیکن از این تیم جدا شده بودند ولی شرایط تیم بهتر شد اما دیدید که چگونه این مربی را فراری دادند و بحث ضعف مدیریتی هم مطرح شد. اگر مدیریت یک مجموعه قوی باشد نباید شاهد این اتفاقات باشیم. در ماجرای جدایی استراماچونی جدا از بحث مدیریتی، برخی افراد هم مقصر بودند که بهتر است الان در موردش صحبت نکنم. متاسفانه بعضی‌ها اتفاقاتی را رقم زدند که تاسف آور است و بهتر است که این افراد الان نوک بینی‌شان را نبینند. قطعا تاریخ در خصوص آنها قضاوت خواهد کرد که در این فصل چه خیانتی به استقلال کردند. این اتفاقات قطعا در ذهن هواداران ثبت خواهد شد.

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به اعتراض استقلالی‌ها به داوری بازی با فولاد خاطرنشان کرد: هر چند نظر کارشناسان داوری در خصوص اخراج کریمی متفاوت بود ولی نظر من این است که داور اشتباه کرد. این موضوع بازیکنان و فرهاد را ناراحت کرد و شما دیدید که فصل گذشته هم چنین اشتباهاتی وجود داشت. در یک بازی اشتباهی رخ داد که قهرمانی را از استقلال گرفت و اخیرا هم آن داور به اشتباه خودش اعتراف کرد. اگر استقلال آن بازی را می‌برد، برای ادامه بازی‌ها انگیزه زیادی داشت و در نهایت قهرمان می‌شد. وقتی این اشتباهات رخ می‌دهد طبیعتا ذهنیت منفی برای بازیکنان، مربیان و هواداران ایجاد می‌شود.

برهانی در پاسخ به این پرسش که «آیا اقدام مجیدی بعد از باخت به فولاد و اینکه سرمربی آبی‌ها اتهاماتی را به جواد نکونام زد، کار درستی بود؟» تصریح کرد: من از این اتفاقات و مسائلی که عنوان شد ناراحت شدم. نباید فوتبال را به برخی چیزهای دیگر ربط بدهیم چون همه ما یک خانواده هستیم. یکسری حرف‌ها می‌زنیم که مدرکی هم در موردش نداریم، مهم این است که اگر بحثی مطرح می‌شود مستند و با مدرک باشد. همین چیزها هم ممکن است این فوتبال را کثیف کند.

مهاجم سابق استقلال یادآور شد: من در مورد ثبات و برنامه صحبت می‌کنم، هواداران استقلال گناه دارند و بهتر است مسئولان باشگاه تصمیمی نگیرند که فقط چند ماه آینده را ببینند. استقلال نیاز به هدف‌گذاری مشخص و ثبات تیمی در هر زمینه‌ای دارد، اگر هر اشتباهی قبلا صورت گرفته دیگر نباید تکرار شود. امیدوارم تمام تصمیم‌گیری‌ها منطقی باشد نه احساسی. متاسفانه انتخاب‌های بد و بی‌ثباتی در تمامی زمینه‌ها استقلال را در این سال‌ها در بدترین وضعیت ممکن قرار داده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بعضی بازیکنان استقلال زیاد حرف می‌زنند

چ جولای 1 , 2020
به گزارش مشرق، سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت این تیم اظهار کرد:‌ کرونا باعث شد تمرینات تیم‌ها تعطیل شود و هماهنگی بازیکنان کاهش پیدا کند. البته بعضی از تیم‌ها توانسته‌اند خودشان را حفظ کنند. تیم‌های بزرگ باید همیشه آماده ب...