اهمیت تعیین تکلیف هلدینگ خلیج فارس

نکونام و شهریاری

فارغ از آنکه طرفدار ثبات نیمکت باشگاه یا در گروه مخالف آن قرار دارید بدیهی هست که آینده استقلال در گرو تغییرات احتمالی در هلدینگ خلیج فارس قرار گرفته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، هر تغییری که توسط مدیریت بی‌ثبات فعلی در  باشگاه استقلال(تاج) انجام گیرد منجر به فاجعه دیگری حداقل برای دو تا سه فصل آینده خواهد شد چرا که تجربه به صراحت نشان داده مدیران فوتبال ایران حتی با مربیانی که خود انتخاب می کنند به مشکل خورده اند؛ اما با کسانی که خود انتخاب نکرده بودند قطعا به مشکل می‌خورند! پس چه بهتر که هر مدیریتی که رفتنی است در تصمیمات ماندگار مداخله نکند.

  

پس فارغ از اینکه دلایل ریشه‌ای مشکلات فوتبال ما و به تبع آن استقلال دلایل گسترده‌ای دارد، حتی اگر افرادی مشکل را فقط در شخص مربی ببینند باز باید گفت که یک مدیریت متزلزل نبایستی دست به انتخاب یا تغییری بزند که قطعا مورد تایید و همکاری مدیران بعدی قرار نمی‌گیرد، خصوصا مدیریتی که با تجربه جذب پر سروصدای بازیکنان بوسنیایی خارج از نظر کادرفنی همین الان هم برای مدیریت انتصابی بعدی هلدینگ نیز محدودیت ایجاد کرده است.

به نظر می‌رسد که نیاز فوری و در حکم مسکن برای درد این روزهای استقلال، حداقل تعیین تکلیف سریع‌تر وضعیت هلدینگ خلیج فارس در وزارت نفت دولت مسعود پزشکیان است فارغ از اینکه مجددا تاکید می‌شود که مشکلات اصلی ورزش در ایران ریشه‌ای، عمیق، مدیریتی و گسترده است که به این زودی‌ها چشم‌انداز روشنی برای حل آن‌ها دیده نمی‌شود.

در هر صورت استقلال از چرخه اداره دولتی خارج نشده و هنوز هر ۴ سال یک بار باید منتظر تغییرات دولت‌ها بماند و این بار تغییر وزیر کافی نیست و تغییرات شرکت‌های تابعه نیز روی مدیریت بی‌ثبات آن تاثیر مستقیم دارد!

مهدی پریزاد

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هلدینگ خلیج فارس به بیراهه می رود/ استقلال را از چاله به چاه انداختند!؟

هلدینگ خلیج فارس به راه وزارت ورزش می رود؟!

هوادار استقلال هر سال باید زجر بکشد/ سیاست هلدینگ هم زجر حداکثری هواداران است!

استقلال-هلدینگ خلیج فارس، رستگاری یا سراب؟

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته هفتم لیگ برتر نوجوانان 1403/ برتری شاگردان صمدیان مقابل نوجوانان مقاومت!

ج سپتامبر 6 , 2024
در هفته هفتم لیگ برتر نوجوانان، تیم فوتبال استقلال(تاج) مقابل میهمان خود نوجوانان مقاومت به پیروزی رسید.          به گزارش استقلال نیوز، امروز جمعه 16 شهریور 1403، تیم‌های نوجوانان استقلال(تاج) و نوجوانان مقاو...