انرژی استقلال هنوز آزاد نشده است

به گزارش مشرق، داود سیدعباسی در مورد شرایط استقلال در آستانه مسابقه سوپرجام فوتبال کشور، اظهار داشت: استقلال بعد از نتایج خوبی که در چند بازی آخر لیگ گرفت، با روحیه خوبی به این بازی رسید. البته هرچند که در گرفتن نتیجه عملکرد خوبی داشته اما این تیم پتانسیل بهتر بازی کردن را دارد و می‌تواند موقعیت‌های بیشتری در بازی‌های خودش خلق کند.

وی در خصوص اینکه استقلال در چارچوب مسابقات لیگ برد خوبی را مقابل نساجی به دست آورد و آیا در این دیدار هم می‌تواند به راحتی برنده شود یا نساجی این بار شاگردان ساپینتو را غافلگیر می‌کند، گفت: سوپرجام، تک بازی است و در این نوع بازی‌ها هیچ چیزی از قبل مشخص نیست. شانس بردن استقلال بیشتر است اما نساجی هم تیم خیلی خوبی دارد. هر اتفاقی در این دیدار ممکن است اما در کل امیدوارم بازی خیلی خوب و زیبایی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:

مهاجم استقلال به سوپرجام می‌رسد؟

هافبک اسبق استقلال در مورد عملکرد فنی تیم در بازی‌هایی که پشت سر گذاشته، عنوان کرد: عملکرد استقلال در یازده بازی که پشت سر گذاشته قابل دفاع است. شرایط خوبی داشته اما هنوز انرژی این تیم آزاد نشده است. به نظر من استقلال نتیجه گرا بازی می‌کند. این تیم از لحاظ فنی هنوز جای کار دارد. به عنوان مثال در خط هافبک مشکلاتی هست که باید رفع شوند.

 سید عباسی در خصوص اعتراض استقلال به داوری‌ مسابقات در هر یازده هفته، گفت: تا VAR‌ وارد این فوتبال نشود همین شرایط وجود دارد. خودمان را به طاق هم بکوبیم همین شرایط خواهد بود. با ورود VAR‌ حداقل می‌توانند از داوران محافظت کنند. مشکلات داوری افتضاح است.

وی افزود: سال گذشته هم که خودم در لیگ حضور داشتم چیزهایی را دیدم و حس کردم که نگویم بهتر است. همه چیز سلیقه‌ای است. تا سیستم کمک داور ویدئویی نباشد همین بساط را داریم و مانند آب در هاوَن کوبیدن است. فقط دور خودمان می‌چرخیم. من فکر می‌کنم می‌توانند VAR را بیاورند اما این کار را نمی‌کنند. ان‌شاالله که من اشتباه کنم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تعلیق نماد معاملاتی استقلال تمدید شد +عکس

د اکتبر 31 , 2022
به گزارش مشرق، تعلیق نماد معاملاتی باشگاه استقلال در فرابورس که تا تاریخ ۱۴۰۱/۸/۸ اعلام شده بود، همچنان ادامه خواهد داشت.بر اساس بند ۷ ماده ۱۳مکرر۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، با توجه به عدم رفع ابهام، تعلیق نماد...