انتقاد فرهاد مجیدی از تصمیمات AFC

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با الریان اظهار داشت: ابتدا به کلیه حاضران در این کنفرانس مطبوعاتی سلام می‌کنم. آرزو می‌کنم مصاف با الریان یک بازی خوب باشد. دوست دارم قبل از آغاز سوالات شما خبرنگاران، درباره یک نکته صحبت کنم. قبل از بازی با الکویت هم گفتم که من به عنوان سرمربی استقلال و همه بازیکنانم، هنوز دلیل قانع کننده‌ای ازAFC نشنیده‌ایم که چرا بازی قبلی ما در دبی برگزار شد.

مجیدی ادامه داد: من و بازیکنان استقلال به تصمیم AFC احترام گذاشتیم و راهی دبی شدیم ولی بیشتر به هوادارانمان احترام گذاشتیم و به خاطر آن‌ها راهی شدیم. اگر AFC از مشکلات ایران خبر داشته و آن بازی را در دبی برگزار کرده، حتما AFC از مشکلات پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد. بازیکنان من بعد از بازی دو پرواز کرده‌اند تا به قطر برسیم. این اتفاق در کمتر از ۲۴ ساعت رخ داده است. من ۲۰ سال است که در این منطقه بازی کرده‌ام و از AFC جز صلح و دوستی و برابری ندیده‌ام. 

وی در خصوص شناختش از الریان قطر تصریح کرد: تیم الریان، تیم بسیار خوبی است. بازی‌های این تیم را با دقت بررسی کرده‌ایم. درست است که در چند بازی‌ اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است اما آن‌ها تیم بسیار منسجمی هستند. امیدوارم بازیکنان استقلال با وجود خستگی، بتوانند مثل بازی قبلی بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید:

واکنش خلیل‌زاده به گلایه‌های فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره بازی فردا و اینکه آیا استقلال نسبت به سال گذشته ضعیف تر شده، گفت: به هیچ وجه استقلال ضعیف‌تر نشده است. استقلال امسال با آقای استراماچونی شروع کرد و مشکلاتی به وجود آمد که ایشان نتوانستند ادامه دهند. استقلال سه بازی را بدون سرمربی انجام داد ولی شما بدانید که این تیم یکی از بهترین تیمهای تاریخ باشگاه استقلال است. استقلال تیمی است که دوبار قهرمان آسیا شده و در بهترین شرایط هم استقلال همیشه استقلال است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شناخت نسبت به لیگ و باشگاه های قطری خاطر نشان کرد: چیزی که در حال حاضر در باشگاه‌های قطری می بینم چه الریان، الغرافه یا السد، این است که همیشه در حال پیشرفت هستند. برنامه‌ریزی خوبی در فوتبال قطر شده است و پیشرفت را در تیم های قطری می‌بینیم. حتی زمانی که سرمربی تیم امید ایران بودم، بازی‌های تیم امید قطر را نگاه می‌کردم و متوجه پیشرفت نسبت به گذشته شدم. آرزوی موفقیت می‌کنم برای فدراسیون قطر و امیدوارم جام جهانی را به بهترین نحو انجام دهند.

مجیدی در پاسخ به سوالی که آیا واقعا خسته هستید یا این فقط برای گمراهی حریف است هم گفت: چیزی که مشخص است، این است که بازیکنان استقلال دیروز دو پرواز انجام دادند ولی من به توانایی آن‌ها ایمان دارم.
 
این خبرنگار در پایان به مجیدی گفت که آیا برای بازی فردا استرس دارد که سرمربی استقلال به او اعلام کرد: خیر من استرس ندارم و فقط نسبت به AFC انتقاد کردم. آن‌ها می‌دانند که هیچ پرواز مستقیمی از امارات به قطر نیست و چرا بازی با الکویت را در قطر نگذاشتند؟ با توجه به فاصله سه روزه بین بازی‌ها، ما می‌توانستیم در قطر بازی کنیم چون در صورت موفقیت مقابل الکویت مجددا باید در قطر بازی می‌کردیم و این بسیار بهتر بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چشمی: با همه خستگی‌ها آماده بازی هستیم

د ژانویه 27 , 2020
به گزارش مشرق، روزبه چشمی در نشست خبری قبل از دیدار با الریان قطر اظهار داشت: فکر می‌کنم الریان نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده و قطعا بازی خیلی سختی برابر آنها داریم. با این حال به طور قطع با تمرینات و برنامه‌های پیش بینی شده از سوی کادرفنی، آماده ا...