انتقادی که دیشب به شفر وارد بود

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده شهرخودرو در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: استقلال از شانس‌هایی که به وجود می‌آید تا خودش را به صدر جدول نزدیک‌تر کند، استفاده نمی‌کند. این تیم اگر موفق می‌شد پدیده را شکست دهد می‌توانست خیلی برای کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشد اما فرصت‌سوزی کرد.

وی درباره عملکرد آبی‌پوشان در این دیدار اظهار داشت: ترکیب اولیه و اینکه چه بازیکنانی به میدان بروند با نظر سرمربی مشخص می‌شود اما شفر انتقادات را نمی‌پذیرد و این یکی از نقاط ضعف او به حساب می‌آید. به اعتقاد من ترکیب اولیه استقلال در این بازی خوب نبود. زمانی که وریا غفوری را داریم آوردن پژمان منتظری به دفاع راست منطقی به نظر نمی‌رسد. اینکه بخواهیم جای خالی پژمان را در دفاع وسط با روزبه چشمی پر کنیم، آن هم با توجه به اینکه پدیده بازیکنان سرعتی دارد و عمق خط دفاعی استقلال را نشانه گرفته بود، مناسب نیست.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: اگر در ترکیب اولیه منتظری جای خودش در دفاع وسط بازی می‌کرد با توجه به هوش بالایی که داشت می‌توانست در صحنه‌ای که استقلال گل خورد به خوبی پوشش دهد و اجازه ندهد که برزای به توپ برسد و گل بزند. با توجه به اینکه شفر بیشتر در کنار تیم است ممکن است بیشتر شناخت داشته و این تصمیمات را گرفته باشد اما باید گفت شفر خیلی به انتقادات توجه نمی‌کند و دیدید که استقلال یک فرصت طلایی را برای قهرمانی از دست داد.

بیشتر بخوانید:

نامجومطلق خاطرنشان کرد: اگر پدیده را شکست می‌دادیم با توجه به اینکه پرسپولیس در هفته بعد با تراکتورسازی بازی سختی دارد و ما مقابل استقلال خوزستان به میدان می‌رویم، می‌توانستیم امیدوار باشیم که به صدر جدول برسیم، اما قدر این موقعیت دانسته نشد و کار به اینجا کشید که حالا اختلاف امتیاز با پرسپولیس به شش امتیاز رسیده است. کار استقلال برای قهرمانی خیلی سخت شده، چون تنها سه بازی مانده و با شش امتیاز اختلاف به نظر می‌رسد که قهرمانی دیگر در دسترس نخواهد بود. همه اینها در حالی است که اگر استقلال این سه امتیاز را کسب می‌کرد با توجه به شرایط بازی‌های بعدی و حریفان استقلال و پرسپولیس، می‌توانستیم خیلی امیدوارتر برای قهرمانی، مسابقات را ادامه دهیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه این شکست می‌تواند روی عملکرد آبی‌ها در ادامه تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: شکست مقابل پدیده می‌تواند از لحاظ روانی روی بازیکنان تاثیر بگذارد، اما امیدوارم استقلال حداقل بتواند در دو بازی آینده خود در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه لازم را بگیرد و از گروه صعود کند.

نامجومطلق راجع به اینکه با این وضعیت استقلال برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چقدر شانس خواهد داشت، گفت: با این شرایط کار بسیار سخت شده، حتی برای کسب سهمیه آسیایی، چون حالا پدیده هم نزدیک شده است. استقلال باید تمام تلاشش را بکند تا حداقل سهمیه را بگیرد.

وی یادآور شد: استقلال در نیمه دوم بسیار خوب بازی کرد و تنها مشکلش این بود که احساسی بازی کرد و موقعیت‌ها را یکی یکی از دست داد. شاید اگر در نیمه اول تیم کمی محکم‌تر بازی را شروع می‌کرد گل نمی‌خورد و در نیمه دوم می‌توانست به گل برسد.

نامجومطلق راجع به اینکه آیا از شفر بعد از دو فصل حضور در ایران انتظار یک قهرمانی با استقلال نمی‌رود، گفت: بارها در این باره صحبت کرده‌ایم، اما خیلی‌ها اعتقاد دارند که باید از تیم حمایت شود و ما هم سعی کردیم همیشه حمایت کنیم. حتی زمانی که در کمیته فنی بودم سعی کردم به تیم کمک کنم. باید ببینیم باشگاه چه واکنشی نشان خواهد داد و درباره این مسائل چه تصمیمی می‌گیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازی دیگر تمام شد، نظرم را به فتحی می‌گویم

ی آوریل 28 , 2019
به گزارش مشرق، کامران منزوی درباره شکست یک بر صفر استقلال برابر پدیده شهر خودرو در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: سه ماه است که سکوت کرده‌ایم. از دید من بازی دیگر تمام شده و امروز (یکشنبه) نظر نهایی‌ام را به امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال می‌گوی...