انتظار به پایان رسید/ ریکاردو ساپینتو سرمربى استقلال شد

ریکاردو ساپینتو

باشگاه استقلال بالاخره پس از هفته ها معطلی خبر از توافق با سرمربی اسبق تیم های اسپورتینگ لیسبون و براگا پرتغال داد.

 به گزارش استقلال نیوز، ریکاردو ساپینتو سرمربى سابق باشگاه‌هاى اسپورتینگ لیسبون و براگاى پرتغال به عنوان سرمربى جدید باشگاه استقلال(تاج) انتخاب شد.

ستاره سابق تیم ملى فوتبال پرتغال و باشگاه اسپورتینگ با بیش از ١٢ سال سابقه مربی‌گرى و حضور متوالی در رقابت‌هاى باشگاهى و قاره‌اى اروپا با باشگاه استقلال به تفاهم رسید و به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.ساپینتوى ۴٩ ساله با تجربه هدایت اسپورتینگ لیسبون و براگا در پرتغال، واسکودوگاماى برزیل، ستاره سرخ بلگراد، تیم‌های باشگاهی یونان و ترکیه و لهستان، استاندارد لیژ بلژیک و انتخاب به عنوان برترین مربى سال در این کشور همچنین کسب عنوان قهرمانى جام حذفى بلژیک، براى نخستین بار حضور در فوتبال باشگاهى ایران را تجربه خواهد کرد.

ریکاردو ساپینتو

ریکاردو ساپینتو علاوه بر قهرمانی در جام حذفی بلژیک با استاندارد لیژ، نایب قهرمان لیگ‌ این کشور شده است. او همچنین با ستاره سرخ بلگراد نایب قهرمان لیگ شده و توانسته علاوه بر مقام سومی با اسپورتینگ لیسبون با حذف منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند. ساپینتو با براگا از مرحله گروهی لیگ باشگاهی اروپا به عنوان بهترین تیم گروه صعود کرد در حالی که براگا در این مرحله بهترین آمار دفاعی و هجومی را داشت.

این مربى پرتغالى در طول هفته گذشته و پس از آغاز مذاکرات، اطلاعات گسترده‌اى در خصوص شرایط استقلال و بازیکنان تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران جمع آورى کرده است و به زودی برای مراسم معارفه به ایران خواهد آمد. او در نخستین گام پس از ورود به تهران اقدامات لازم به منظور تداوم قهرمانی در فصل جدید را در دستور کار قرار خواهد داد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

نمره مردودی برای آجورلو در انتخاب سرمربی/ مدیرعامل استقلال کار سختی برای آشتی با هواداران دارد!

بالاخره مدیرعامل استقلال رویت شد؛ پیام احساسی آجورلو برای فرهاد مجیدی!

فرهاد مجیدی با هواداران استقلال خداحافظی کرد/ امارات مقصد جدید سرمربی نباز!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ریکاردو ساپینتو: خوشحالم به بزرگترین تیم ایران آمدم؛ نمی توانم برای بازی در آزادی صبر کنم!

س ژوئن 21 , 2022
سرمربی جدید باشگاه استقلال در صفحه شخصی خود در فضای مجازی پیامی خطاب به هواداران استقلال ارسال کرد.  به گزارش استقلال نیوز، ریکاردو ساپینتو سرمربى جدید باشگاه استقلال در پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به عقد قرارداد با آبی پوشان واکنش نش...