امیدوارم سعادتمند حاشیه‌های فتحی را نداشته باشد

به گزارش مشرق، دیروز (دوشنبه) با اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان، احمد سعادتمند به طور رسمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فوتبال استقلال معرفی شد.

جعفر مختاری‌فر، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تغییر کادر مدیریتی آبی پوشان پایتخت و حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل این تیم اظهار کرد: نظر من نسبت به آقای سعادتمند مثبت است و به نظر من ایشان می‌تواند مشکلات باشگاه استقلال را حل کنند.

بیشتر بخوانید:

ماندنم در استقلال را خیانت می‌دانستم

او افزود: در دوران مدیریت امیرحسین فتحی حاشیه‌های زیادی وجود داشت و من آرزو می‌کنم آقای سعاتمند مثل فتحی حاشیه خاصی نداشته باشد و بتواند عملکرد خوبی از خودش ارائه دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که کادر مدیریتی جدید می‌تواند بدهی‌های استقلال را پرداخت کنند؟ خاطرنشان کرد: به نظر من بدهی‌های استقلال پرداخت می‌شود. شاید این مساله نیاز به زمان داشته باشد اما بالاخره کادر مدیریتی جدید برعکس مدیران قبلی این توانایی را دارد که بتواند مشکلات و بدهی‌های استقلال را پرداخت کند.

مختاری‌فر درباره حاشیه‌ها و اختلافاتی که میان فرهاد مجیدی و کادر جدید مدیریتی وجود دارد خاطرنشان کرد: من امیدوارم این مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف بشود و حاشیه دیگری به وجود نیاد. چون این مسائل به تیم لطمه میزند و امیدوارم در ادامه این مسائل هیچ کسی ضربه نخورد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قهرمان لیگ ایران با قرعه کشی مشخص می‌شود؟

س مارس 31 , 2020
به گزارش مشرق، در بسته پیشنهادی که دفتر امور مشترک فدراسیون ها ارائه کرده، بین چهار تیم اول لیگ یعنی پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و استقلال، مراسم قرعه کشی برگزار می شود و نام هر تیمی که از قرعه کشی بیرون بیاید، به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم ثبت می شود. بیشت...