الکس نوری: چند پیشنهاد جدید دریافت کرده ام

به گزارش سرویس بورس مشرق، شنیده می‌شود الکس نوری سرمربی ایرانی-آلمانی سابق تیم فوتبال هرتابرلین آلمان پیشنهادی از تیم فوتبال استقلال تهران دریافت کرده است.

او پس از ۴ بازی که به عنوان مربی موقت هرتابرلین سکان هدایت این تیم را داشت، از جمع شاگردانش جدا شد. حالا او در مصاحبه‌ای با DeichStube،   در مورد باشگاه‌های قبلی و آینده خود توضیحاتی را بیان کرده است.

بیشتر بخوانید:

الکس نوری: به احساس هواداران استقلال احترام می‌گذارم

هرتا برلین سه باخت  در جام حذفی و شکست با نتیجه ۴ بر ۵ برابر اینتراخت براونشویگ نتیجه کارش بوده است و به زودی با وردربرمن بازی می‌کند. این روند به چه معنایی است؟

صحبت در جایگاه بازیکن یا مربی درباره احساس و عملکردتان هرگز آسان نیست. حتی بازی‌های تدارکاتی نیز فقط تا حدودی به تیم‌ها برای آماده سازی کمک می‌کند. همه احساس آمادگی می‌کنند، اما همیشه آنطور که می‌خواهند شرایط رقم نمی‌خورد.

واقعاً فکر می‌کنید که هرتابرلین بعد از حذفی جام، برای بوندس لیگا آماده است؟

برونو لبادادیا (سرمربی هرتابرلین) مطمئناً سعی خواهد کرد تجربه منفی جام حذفی را فراموش کند و اعتقاد تیم نسبت به خصوصیات خود را تقویت کند. جاه طلبی‌های هرتابرلینبرای این فصل عالی است، بنابراین فقط می‌توان ادعای پیروزی داشت.

فصل گذشته در وردربرمن که هدایتش را بر عهده داشتید این احساس را داشتید که ذهنیت تیمی درست است، اما عملکرد هنوز درست نیست؟

 من واقعاً خوشحالم که تیم موفق شد در لیگ بماند. من این واقعیت را خوب می‌دانم که وردربرمن با اعتقاد راسخ به مسیر خود ادامه خواهد داد.

هرتابرلین و وردبرمن روز شنبه با هم بازی می‌کنند. از نظر احساسی روز شنبه به کدام باشگاه نزدیکتر هستید؟

وردربرمن به عنوان بازیکن و مربی باشگاه آموزشی برای من بود، بنابراین احساس می‌کنم ارتباط بیشتری با این تیم دارم.

شما بین اکتبر ۲۰۱۶ و اکتبر ۲۰۱۷ سرمربی وردربرمن بودید و یک تجربه ناموفق در اینگولشتات داشتید. البته ۴ ماه هم هدایت هرتابرلین را به عهده داشتید که نتایج چندان خوب نبودند.  آیا این اتفاق به شما آسیب رسانده است؟

همکاری با یورگن کلینزمن بسیار حرفه‌ای و موفق بود. باید تأکید کنم که  تیم را در زمان بدی  تحویل گرفتیم  و با وردربرمن و فورتونا دوسلدورف در یک قدمی سقوط قرار گرفته بودیم.

با کلینزمن در تماس هستید؟

بله، ما هنوز در تماس هستیم و این برای من ارزشمند است. نه فقط برای کار و مسائل مربوط به حرفه بلکه بیشتر یک رابطه دوستانه داریم.

آیا حاضر هستید دوباره به عنوان دستیار کنار کلینزمن کار کنید؟

من هرگز این موضوع را رد نمی‌کنم، اما این موضوع به تیمی که کلیزمن سرمربی آن است بستگی دارد. اساساً  من دوست دارم راه خود را به عنوان سرمربی ادامه بدهم.

نوری: دوست دارم سرمربی تیمی باشم/ چند پیشنهاد جدید دریافت کرده ام

در حال حاضر چه کاری انجام می‌دهید؟

من همیشه کسی بوده ام که از آموزش  در  باشگاه‌ها لذت می‌بردم  و اغلب با همکاران خود تبادل نظر می‌کنم. این روزها من بازی‌های زیادی را تماشا، با مربیان دیگر تلفنی صحبت و سعی می‌کنم از این طریق یاد بگیرم.

بازگشت به دوئل شنبه: هرتابرلین خود را برنده می‌داند، وردر تقریباً سقوط کرده. چه کسی به واقعیت نزدیکتر است؟

من امیدوارم که وردربرمن  در فصل جدید مجبور نباشد دوباره با مشکل سقوط مواجه شود، اما من آنقدر حرفه‌ای نیستم که بتوانم این مسئله را پیش بینی کنم. هرتابرلین باشگاه پایتخت است. موفقیت ورزشی باید چشم انداز سال‌های آینده را داشته باشد تا بتواند خواسته‌های خود را برآورده سازد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خبر مذاکره چشمی و ام صلال توسط الکاس/ چشمی این خبر حقیقت ندارد

پ سپتامبر 17 , 2020
خبرگزاری الکاس قطر اعلام کرد مدافع فصل قبل تیم فوتبال استقلال قرارداد که قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده است به صورت رسمی به ام صلال پیوست.  به گزارش استقلال نیوز، امروز(چهار شنبه) روزبه چشمی مدافع تیم استقلال که چند روز پیش و پس از جلسه...