الهلال کهکشانی می‌شود، استقلال به دنبال زمین تمرین!

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال که با شکست مقابل فولاد در فینال جام حذفی نتوانست به قهرمانی این مسابقات برسد تا فصل دیگری را بدون جام سپری کند، دیدار با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا نخستین رویدادی است که پیش رو دارد و این بازی روز ۲۲ شهریور برگزار می‌شود.

در حالی که هر روز از باشگاه الهلال اخبار نقل و انتقالاتی در رابطه با خرید بازیکن به گوش می‌رسد و مسئولان این تیم ثروتمند عربستانی از هر لحاظ خودشان را برای دیدار با استقلال آماده می‌کنند، این تیم که فعلاً ۱۰ روز تمرین نخواهد داشت، برای آغاز دوباره تمرینات حتی زمین در اختیار ندارد.

از یک سو مجموعه انقلاب به این باشگاه اعلام کرده با توجه گذشت چند ماه از پایان قرارداد باشگاه با این مجموعه، امکان ادامه این همکاری وجود ندارد و از یکسو استقلالی‌ها در حال حاضر امکان استفاده از کمپ حجازی را هم ندارند تا تنها یکی از دغدغه‌های مهم کادر فنی این باشگاه، نبود زمین تمرین باشد. این مشکل به جز عدم تسویه حساب و تمدید با بازیکنان فصل گذشته و خرید بازیکنان جدید به منظور ترمیم نقاط ضعف و تقویت تیم است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلخوری استقلالی‌ها از مدیرعامل

س آگوست 10 , 2021
به گزارش مشرق، مدیرعامل باشگاه استقلال که با چند تن از همراهانش صبح روز یکشنبه (۱۷ مرداد) با اتومبیل سواری عازم اصفهان شد تا از نزدیک شاهد دیدار فینال باشد و در صورت قهرمانی احتمالی تیمش در جشن قهرمانی حضور یابد، پس از شکست آبی پوشان در این بازی، بد...