العین – استقلال؛ شام آخر فرهاد

به گزارش مشرق، استقلال در آخرین بازی فصل خود در لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ در امارات به مصاف العین می‌رود. مسابقه که برای تیم میهمان هم اهمیتی ندارد و یک مسابقه تشریفاتی صرف است! العین هم مثل استقلال از لیگ قهرمانان حذف شده و انگیزه‌ای برای این بازی ندارد. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید اکنون این مسابقه هیچ اهمیتی ندارد! برخی آن را شام آخر فرهاد مجیدی در استقلال تصور می‌کنند و می‌گویند مجیدی فصل آینده دیگر سرمربی آبی‌ها نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تیام در آستانه بازگشت به استقلال

به هر حال هرچه هست یک بازی آسیایی است که استقلال برای دفاع از اعتبارش بازی می‌کند. جنگ حذف شدگان در این بازی جذابیتی برای هیچکس ندارد! بازیکنان استقلال هم بعد از پایان لیگ برتر بغض شان ترکید و علیه باشگاه مصاحبه کردند. مجیدی در امارات یک چهره شناخته شده است و او به خوبی با کشور امارات و فوتبال آنها آشنایی دارد اما مهم این است که بتواند تیم خودش را سامان بدهد. آبی‌پوشان می‌خواهند در آخرین بازی فصل خاطره‌ای خوش از خود به جا بگذارند. این تنها انگیزه برای این بازی کاملاً تشریفاتی در گروه مرگ است.

جدول گروه C

۱- الهلال عربستان ۱۲ امتیاز

۲- الدحیل قطر ۸ امتیاز

۳- استقلال ایران ۵ امتیاز

۴- العین امارات ۲ امتیاز

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال؛ جیب خالی، پز عالی

ی مه 19 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال در لیگ هجدهم و به خصوص در یک ماه گذشته، یکی از پر فراز ونشیب‌ترین و پر حاشیه‌ترین روزهای خودش را تجربه کرد. آبی‌های پایتخت در این مدت درگیر حواشی مختلفی مانند برکناری وینفرد شفر، ابهام در انتخاب سرمربی آینده، کنار گذاشته شدن فرشی...