اعزام مامور فتح‌الله‌زاده برای جذب ستاره سابق آبی‌ها

به گزارش مشرق، یکی از گزینه های مد نظر باشگاه استقلال مامه تیام است که سابقه حضور در این تیم را هم دارد. تیام ۳۰ ساله در تیم کایسری اسپور همبازی علی کریمی است و سابقه زدن ۱۲ گل در ۱۳ بازی استقلال از جمله هت تریک مقابل ذوب آهن امیر قلعه نویی را دارد.

فتح الله زاده که موفق شد پنجره های نقل و انتقالاتی استقلال را باز کند،نماینده ویژه خود را به ترکیه فرستاده تا با تیام مذاکره کند . البته تا این لحظه مشخص نیست این مذاکرات به کجا کشیده می شود. استقلال همزمان با ژو برزیلی هم مذاکره می کند تا در نهایت بتواند یکی از این دو مهاجم خارجی را جذب کند. البته عده ای معتقدند استقلال برای جذب مهاجم خارجی مشکل دارد که در آن صورت مجبور است رو به بازار داخلی بیاورد اما فتح الله زاده می گوید جذب بازیکن داخلی در این شرایط و با توجه به زمان اندک باقی مانده خیلی سخت است.آبی ها هنوز از جذب آلوز و حسین زاده هم ناامید نشده اند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بلیت یک میلیونی برای بازی استقلال-ملوان +عکس

چ ژانویه 25 , 2023
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت. با توجه به صدور مجوز حضور تماشاگران، بلیت فروشی این دیدار آغاز شده و این در حالیست که قیمت‌ها دو برابر شده و افزایش چشمگیری داشته است. ...