اطمینان خاطر آجورلو به مجیدی برای جذب بازیکن

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال روز گذشته پس از پایان تمرین تیمش به باشگاه استقلال رفت تا نشستی با مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید باشگاه داشته باشد.

در این جلسه، مجیدی خواسته‌های خود از جمله بحث جذب چند بازیکن در پست‌های مختلف، انتخاب زمینی مناسب برای تمرین، گرفتن سالن بدنسازی و ... را مطرح کرد. مدیرعامل استقلال هم به سرمربی آبی‌پوشان اطمینان داد که دغدغه‌های او را برطرف خواهد کرد.

یکی از مواردی که باعث اطمینان خاطر مجیدی در جلسه دیروز شد، تمدید قرارداد او تا پایان فصل ۰۳-۱۴۰۲ بود تا سرمربی استقلال با خیال راحت به فکر برنامه‌ریزی برای آینده تیمش باشد.

همچنین در بحث نقل‌وانتقالات، مجیدی خواستار جذب چند بازیکن در خطوط دفاع، میانی و حمله شد. در این بین نام‌های کی‌روش استنلی بازیکن خارجی پیشین سپاهان و روزبه چشمی مطرح شده که هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است.

نکته قابل توجه، عدم درخواست مجیدی برای بازگشت رشید مظاهری بود، دروازه‌بانی که همراه استقلال برای بازی با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دبی نرفت.

یک بازیکن خارجی از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز مدنظر فرهاد مجیدی قرار دارد که گفته می‌شود مجیدی با دادن اطلاعات این بازیکن، از باشگاه رسماً درخواست می‌کند که اقدامات لازم برای جذب این بازیکن صورت بگیرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال به چند بازیکن بین‌المللی نیاز دارد

ی سپتامبر 26 , 2021
به گزارش مشرق، علی موسوی درباره انتخاب مصطفی آجورلو به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال و تمدید سه ساله قرارداد فرهاد مجیدی با آبی‌پوشان اظهار داشت: این اتفاقات را به فال نیک می‌گیریم. آجورلو مسائل ابتدایی را که مجیدی از مدیریت باشگاه خواسته بود، انجام می...