اطلاعیه باشگاه استقلال خطاب به اصحاب رسانه/ مصاحبه میدانی و خیابانی نگیرید!

اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای خطاب به اصحاب رسانه از آنها خواست به دلیل شیوع بیماری کرونا از تجمع مقابل درب این باشگاه خودداری کنند.

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال ، بعد از مصوبه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای از اصحاب رسانه خواسته بود به دلیل شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، خبرنگاران و تصویربرداران از تجمع مقابل ساختمان باشگاه استقلال خودداری کنند، متاسفانه برخی رسانه‌های ورزشی کماکان به شیوه غلط خود ادامه می‌دهند و بدون توجه به مصوبات بهداشتی و منع باشگاه، با تجمع مقابل درب باشگاه مانع از رفت و آمد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و .... کرده و مبادرت به مصاحبه میدانی و خیابانی می‌کنند.

همانگونه که پیشتر نیز تقاضا شد همه اشخاص جامعه صرف نظر از ضرورت اجرای مقررات بهداشتی، به جهت مسئولیت اجتماعی موظف به حفظ سلامتی شهروندان، به مخاطره نیانداختن سلامت جامعه و احترام به دیگر رسانه‌ها و کمک رسانی به کادر درمان هستند.

به همین دلیل از مدیران محترم مسئول در کلیه رسانه‌ها می‌خواهیم در جهت اجرای مقررات و پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا و عدم تجمع در مقابل باشگاه استقلال، تذکرات لازم را به خبرنگاران مجموعه خود بدهند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


اخبار مرتبط:

از شوی تبلیغاتی سعادتمند رونمایی شد؛ دریافت سند یک مخروبه وعده تو خالی آقای مدیرعامل

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ حضور بازیکنان اصلی؛ مرور یک تاکتیک خاص!

س آگوست 4 , 2020
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با شهرخودرو با حضور بازیکنان اصلی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.                 به گزارش استقلال نیوز، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پی...