اسماعیل خلیل‌زاده: منتظریم تا شفر به فیفا نامه بزند؛ مشکل دکتر نوروزی حل شد به استقلال بازگشت!

اسماعیل خلیل زاده

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) گفت: مشکل دکتر نوروزی روز گذشته حل شده و او به تیم بازگشته است!

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفتگوی تلویزیونی با شبکه خبر، در خصوص اظهارات احمد سعادتمند مبنی بر اینکه از هیات مدیره برای سفر به ایتالیا مجوز داشته است، صحبت کرد که در ادامه متن این مصاحبه را در زیر می خوانید:

   

اظهارات احمد سعادتمند مبنی بر اینکه از هیات مدیره برای سفر به ایتالیا مجوز داشته است؟

در یکی از جلسات که برگزار شد او اعلام کرد برای اینکه مشکلات پرداخت استراماچونی و شفر را انجام بدهیم قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد باید رایزنی کنیم.

در آن زمان با وجود مخالف و موافق وجود داشت و خود من معتقد بودم در آن شرایط زمان سفر مناسب نیست اما موافقت شد که این سفر در نهایت انجام شود و سفر را منوط کردیم که مذاکرات فقط در راستای مطالبات استراماچونی پیش برود. همان روز مقابل باشگاه مصاحبه کردم برای کسر کردن قرارداد شفر و استراماچونی راهی ایتالیا شود.

* قبلا مدعی بودید سعادتمند با احساسات هواداران بازی کرده اما حالا می گوید خودشان مجوز سفر به ایتالیا را داده اند؟

وقتی مدیرعامل مصوبه ای می آورد یعنی تصمیم این موضوع را گرفته است. ما تصور می کردیم رفتن او به ایتالیا بعد از بازی ها خواهد بود. زمانی که مدیرعامل به ایتالیا رفت من در مجلس بودم و چالشی ایجاد شد که جام را از ما گرفت.

* پرداخت مطالبات شفر؟

590 هزار دلار از مطالبات شفر به حساب وکیل این مربی واریز شده و 100 هزار دلار هم به فیفا داریم. 350 هزار دلار برای بازگشت دیاباته و 50 هزار دلار برای میلیچ پرداخت کردیم. جمع پرداختی های ما در این مدت یک میلیون و دویست هزار دلار بوده است. پول شفر به حساب او نشسته و اگر او اعلام نکند که طلبش را گرفته ما خودمان به فیفا نامه خواهیم زد.

پسر آقای شفر در باشگاه استقلال مشغول به کار بوده و مجوز کار نداشته است. او از استقلال شکایت کرده و چیزی که من فهمیدم این است ما باید 130 هزار دلار به پسر شفر پرداخت کنیم. در تلاش هستیم تا این اتفاق هم رخ دهد البته ما هنوز محکوم نشدیم و این موضوع تاثیری در پنجره نقل و انتقالاتی استقلال ندارد.

* احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال در صورت شکایت استراماچونی؟

برای امسال خیر ولی شاید برای سال آینده! امروز بازیکنان ایرانی که طلبکار بودند و شکایت کرده بودند مطالبات خود را دریافت کردند. تا آخرین ساعت اداری امروز صبر می کنیم تا شفر به فیفا نامه بزند در غیر این صورت ما خودمان نامه بزنیم.

* شایعاتی که پیرامون تغییر کارگزار این باشگاه مطرح شده است؟

اگر در خبرها دیده باشید کارگزار ما یعنی شرکت فولاد متین قرار بود مبلغ 100 میلیارد تومان به باشگاه تزریق کند ولی تا امروز فقط 7 میلیارد تومان پرداخت کرده است. البته از آنها شکایت نکردیم چون در زمان خود سعادتمند به آنها اخطار دادیم.

* این کارگزار با پیشنهاد سعادتمند با استقلال قرارداد بسته است؟

آن زمان من مقاومت می کردم ولی قرارداد امضا شد. کارگزار و ما تعهداتی به هم داریم و پرداختی باید انجام شود. نمی دانم در پرسپولیس چگونه انجام شده ولی عدم تعهد باعث شده تا پنجره استقلال باز نشود.

* هیات مدیره پرسپولیس در عقد قرارداد با کارگزار نسبت به هیات مدیره استقلال بهتر عمل کرده است؟

من برای مدیران جهان فولاد متین احترام زیادی قائل هستم.اگر آن روز من مخالف امضای چنین قراردادی بودم دلیلش این بود که عقبه آن شرکت را می دیدم. من حتی آن زمان مصاحبه کردم و این موارد را گفتم اما مدیرعامل می خواست که این قرارداد بسته شود. شرکت کارگزار ما شرکت کوچکی نیست اما به تعهدات عمل نکرد و ما هم مجبور شدیم شرکت دیگری را وارد کار کنیم که به تعهداتش عمل کند.

* اظهارات مهدی عبدیان مبنی بر اینکه نادری از جیب خود پول داده و به استقلال آمده است؟

نادری باید بابت رضایتنامه اش مبلغی را به باشگاه بلژیکی می داد که ما پرداخت آن را قبول نکردیم.

* چه مبلغی به نادری پرداخت شده که او حاضر شده پول باشگاه بلژیکی را بدهد؟

قطعا مبلغی به او دادیم که چیزی برایش باقی مانده است!

* پس با این صحبت ها اظهار نظر عبدیان درست نبوده است؟

ما یک پولی را به عنوان قرارداد و یک پول را به عنوان آپشن به وی پرداخت کردیم هر چند قبول نمی کنم مبلغ بالایی به او داده باشیم.

* گرانترین بازیکن استقلال در این فصل کیست؟

دوستان هستند! البته باید در قراردادها باید بازنگری صورت بگیرد.

* قراردادهای 10-11 میلیاردی در استقلال صحت دارد؟

بله درست است.7-6 و 5 میلیاردی هم وجود دارد. البته ما باید بازنگری کنیم. قرارداد منعقد شده و یک مسئول اجرایی آن را امضا کرده است ولی باید به هر شکلی با آنها به توافق برسیم.

* آیا هواداران به این تیم امیدوار باشند؟

ما فصل قبل خوب بودیم ولی به جز یک بازیکن که راهی قطر شد امسال تیم خوبی داریم. ما به عنوان هیات مدیره استقلال باید دغدغه ها را برای تیم برطرف کنیم.

* شما و عبدیان پولی به استقلال تزریق می کنید یا خیر؟

همین الان پرداختی های خارجی ها را ما تامین کنیم. فکر می کنم با اسپانسر جدیدی که می آید مشکلات حل شود.

* مشکلات دکتر نوروزی؟

مشکل وی روز گذشته حل شده و او به تیم بازگشته است.

 اخبار باشگاه استقلال

         


 مطالب مرتبط:

خلیل‌زاده خبر داد/ پنجره استقلال دوشنبه یا سه‌شنبه باز خواهد شد

وعده خلیل زاده در خصوص بازگشت شیخ و میلیچ/ وضعیت شفر نامعلوم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غیبت ۳ بازیکن استقلال مقابل مس رفسنجان

د نوامبر 2 , 2020
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شنبه هفته آینده در هفته نخست بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. محمود فکری سرمربی استقلال برای این دیدار چند بازیکن تیمش را به دلیل عدم آمادگی و هماهنگی با تیم در اختیار نخواهد ...