استقلال همچنان به‌دنبال پول انتقال تیام

به گزارش مشرق، مامه تیام، مهاجم سنگالی و پیشین تیم فوتبال استقلال در حالی در پایان لیگ هفدهم از این تیم جدا شد که طبق قراردادش، در صورت داشتن پیشنهاد بالای 400 هزار دلار می‌توانست به صورت یکطرفه قراردادش را با استقلال فسخ کند.

بیشتر بخوانید:

تیام بالاخره به تیم ملی سنگال رسید

این بازیکن وقتی با پیشنهاد باشگاه عجمان امارات روبه‌رو شد، از بند قراردادش استفاده کرد تا بتواند راهی این تیم اماراتی شود، اما مسئولان استقلال طی مکاتبه با مسئولان عجمان اعلام کردند که در صورتی رضایت‌نامه این بازیکن را می‌دهند که علاوه بر پرداخت پول رضایت‌نامه، مبلغی از انتقال تیام از عجمان به هر تیم دیگری، به استقلال پرداخت شود.

با وجود اینکه یک فصل و نیم از جدایی تیام گذشته و این بازیکن در لیگ ترکیه حضور دارد، باشگاه استقلال هنوز پولش را به طور کامل از باشگاه عجمان دریافت نکرده است و طرف اماراتی علاوه بر این پول، باید حق انتقال تیام به تیم کاظم پاشاک ترکیه را نیز به باشگاه استقلال پرداخت کند. در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر شکایت باشگاه استقلال از عجمان امارات مطرح شده است، اما مسئولان استقلال به دنبال راهی هستند که زودتر پول‌شان را گرفته و کار به شکایت کشیده نشود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته یازدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نساجی؛ پس از توقفی 20 روزه.. عبور استقلال از پرسپولیس در شمال!

د نوامبر 25 , 2019
ترکیب استقلال ایران در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل نساجی قائمشهر مشخص شد. به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل نساجی قائمشهر از هفته یازدهم لیگ برتر فصل 1398/99 که از ساعت 15...