استقلال مقابل تیم بحران‌زده برنامه‌ای نداشت

به گزارش مشرق، رضا رجبی درباره توقف استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: می‌گویند از ظهر معلوم است که شام چه خواهد بود. با این وضعیت از قبل بازی‌ها هشدار دادم که چیدمان نیمکت استقلال درست نیست. الان هم می‌بینیم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. در بحث فنی باید بررسی کنیم که برای یک تیم از نقطه A تا نقطه B چه اتفاقی افتاده است. الان شما ببینید استقلال بعد از برد 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان چه رشدی داشته است؟ من از آن بازی تا به امروز هیچ رشد فنی در تیم نمی‌بینیم و حتی تیم را از روز اول نیز سردرگم‌تر می‌بینیم.

بیشتر بخوانید:

وزیر گفت هیچکس مدیریت استقلال را قبول نمی‌کند

«استقلال در جریان بازی هیچ برنامه‌ای ندارد.»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: تغییرات در استقلال زیاد است و بازیکنان در زمین مدام تغییر می‌کنند. از آن طرف برخی بازیکن جوان به میدان می‌روند که اصلاً توپ به پای آنها نمی‌خورد. نمی‌دانیم چه زمانی از جوان‌ها باید استفاده کنیم. از آن سو فرهنگ بازیکنان هم پایین آمده است و با یک گل و توجه رسانه‌ها به آنها خود را گم می‌کنند و برای بازی بعد دیگر تمرکز ندارند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال به تیمی که بحران‌زده است و با کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، چند موقعیت خوب گلزنی داد. آن وقت ما هیچ برنامه‌ای برای 30 متر جلو میدان نداریم و به دنبال این هستیم که اتفاقی گل بزنیم. در استقلال کار تاکتیکی نمی‌بینیم و حتی ارسال‌های درستی وجود ندارد. این تیم در زمین اصلاً انرژی و هیجان ندارد. این بازیکنان میلیاردی هستند و چه کسانی باید این بازیکنان را آماده بازی‌ها کنند؟

رجبی با اشاره به اینکه در این بازی نیز استقلال به دلیل عدم تعویض به موقع دقایقی 10 نفره بازی کرد، تصریح کرد: نیمکت استقلال تمرکز ندارد. کمک‌ها مسئول انتقال موضوعات به سرمربی هستند، ولی در استقلال این موضوع را نمی‌بینیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رویاپردازی بس است؛ برگرد سرکارت آقای وزیر!

ش دسامبر 19 , 2020
فوتبال آسیا امروز برای دومین بار حقیقت را همچون سیلی محکمی به گوش وزیر ورزش ایران زد. به گزارش استقلال نیوز، پروژه‌ی قهرمان‌سازیِ دولت بنفش از پیروزی تهران در آسیا برای دومین بار پیاپی شکست خورد تا ننگ ایجاد شکاف بین هواداران فوتبال تا ابد بر پیشا...