استقلال محله «برو بیا» شده است

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در سال ۹۸ روزهای پر التهاب و پر فراز و نشیبی را طی کرد و رفت و آمدهای زیادی روی صندلی مدیرعاملی و نیمکت مربیگری از جمله معضلاتی بود که گریبان این تیم را گرفت.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت تیم استقلال در همین رابطه اظهار داشت: همین که هر روز یک نفر مسئولیت اجرایی را بر عهده دارد و رفت و آمد در ساختمان باشگاه زیاد است نشان دهنده عمق مشکلات این باشگاه است. مشکلاتی که تا ریشه‌ای حل نشود این تیم نفس راحتی نخواهد کشید.

بیشتر بخوانید:

تهدید یک استقلالی به فسخ قرارداد

وی  اضافه کرد: فتح الله زاده عاشق استقلال بود و وقتی از مدیریت آن انصراف می‌دهد یعنی مشکلات عمقی است و می‌داند در این مقطع نمی‌تواند کمکی بکند و برای همین انصراف می‌دهد. 

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: استقلال معمولا در طول حیات خود ثبات داشته و به ثباتش افتخار می‌کرده. اما حالا می بینیم که مثل محله «برو بیا» شده و هر روز افراد تازه‌ای سر از این باشگاه در می‌آورند. این هشداری است برای وزارت ورزش و جوانان که مسئولیت اصلی اداره این باشگاه را بر عهده دارد. این رفت و آمدها نشان می‌دهد یک جای کار اشکال دارد.

صاحب جمعی در خصوص مدیرعامل آینده استقلال بیان داشت: امیدوارم امروز بهترین تصمیم گرفته شود. مدیرعامل استقلال باید پارامترهای زیادی داشته باشد. از قدرت مدیریت و اجرایی گرفته تا توانمندی برای کسب درآمد. درآمدهای پایداری که قدرت اداره باشگاهی با این عظمت را داشته باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وضعیت استقلال به قدری نگران کننده بود فتح‌الله‌زاده رفت

د مارس 16 , 2020
به گزارش مشرق، صمد مرفاوی درباره بحث ادامه یا لغو مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این مسئله بستگی دارد که وضعیت کنونی تا چه زمانی ادامه داشته باشد. اگر تا پایان اردیبهشت نیز شرایط به این شکل باشد، می‌توان بازی‌های باقی مانده لیگ را به...