استقلال شرایط بحرانی دارد

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی پوشان گفت: استقلال شرایط خوبی ندارد و این روزها دچار بحران شده است. وقتی باشگاه فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است،  باید از او حمایت شود از پیشکسوتان استقلال نیز خواهش می‌کنم تا نقطه نظرات مثبت خود را ارائه کنند تا مشکلات  برطرف شود.

او در خصوص تست‌های کرونایی که در استقلال مثبت و در ادامه برخی از تست‌ها منفی اعلام شد، گفت: من دقیق نمی‌دانم جواب آزمایش‌ها به چه صورت انجام شده است اما ما این مساله را در تیم گل ریحان داشتیم و برخی از بازیکنان ما تست‌شان در ابتدا مثبت شد و بعد از یک مدت با گرفتن یک تست دیگر، مشخص شد که منفی بوده است. این مسائل پیش می‌آید. در حال حاضر از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دنبال این هستند که مسابقات تمام و کمال برگزار شود. شرایط سخت است اما باید با این وضعیت کنار آمد و کارها را پیش برد.

بیشتر بخوانید:

فرهاد مجیدی را به عنوان مربی نمی‌شناسم

فلاحت زاده در خصوص وضعیت فنی بازیکنان استقلال گفت: از نظر فنی استقلال با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشت نتوانست عملکرد ایده آلی را از خود ارائه کند. عصبانیت مجیدی و کمبود بازیکنان چیزی است که پیش آمده و موجب شده استقلال به حاشیه برود و مشکلات متعددی برای آبی پوشان به وجود بیاید.

او افزود: فرهاد مجیدی نباید وارد این مسائل حاشیه‌ای شود چون ساختار تیم در بازی‌ها به هم می‌خورد. وقتی تمرکز نباشد، همین اتفاقات می‌افتد. فرهاد بازیکن بزرگی بوده است اما در این دوران بسیار حساس شده است. حق هم دارد چون فشار زیادی روی او است و باید از او حمایت شود.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال طوری جلوی تراکتور ظاهر شدی که نتوانست آن طور که شایسته است، فوتبال خوبی ارائه دهد. باید امسال را همینطور با این شرایطی که به وجود آمده است، بگذرد. چند سال است که هواداران با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.  اگر استقلال می‌خواهد فرهاد مجیدی را در کنار خود نگه دارد، باید دستش را باز بگذارند تا بتواند تفکرات خود را روی تیم پیاده کند و اگر تصمیم بر قطع همکاری است، باید یک مربی بزرگ بیاورند تا استقلال بتواند به روزهای اوج خود بازگردد و در نهایت شاهد موفقیت استقلال باشیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احمد سعادتمند: محرومیت استقلال از پنجره نقل انتقالات شایعه است؛ 90 درصد طلب بویان آماده پرداخت است

چ جولای 15 , 2020
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شایعه ای که امروز در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر محرومیت استقلال از سه پنجره نقل انتقالاتی شایعه است و حقیقت ندارد.  به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با فارس در ...