استقلال شایسته قهرمانی است

به گزارش مشرق، مجید نامجو مطلق اظهار داشت: آنچه  در مقطع فعلی برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است صدرنشینی این تیم در مسابقات لیگ برتر است.

وی افزود: استقلال در سال‌های اخیر از رسیدن به قهرمانی و جام دستش کوتاه مانده است و آنچه در این فصل باید اهمیت داشته باشد حفظ صدرنشینی است.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: من منکر زیبا بازی کردن استقلال نیستم  و دوست دارم این تیم چشم‌نواز بازی کند اما اولویت باید کسب سه امتیاز در مسابقاتی که پیش روست باشد.

بیشتر بخوانید:

غیبت یک بازیکن استقلال در سفر به تبریز

نامجو مطلق تصریح کرد: اگر استقلال در هر بازی موقعیت زیادی را براتی گلزنی روی دروازه حریف خلق نمی‌کند از طرف دیگر به رقبا نیز فرصت کمی برای گلزنی می‌دهد.

وی تاکید کرد: استقلال درفصل نقل و انتقالات دو بازیکن خوب جذب کرد که می‌توانند در ادامه مسیر به این تیم در راه موفقیت کمک کنند. فرهاد مجدی خودش به خوبی می‌داند از این نفرات چطور و چگونه استفاده کند.

مربی اسبق استقلال در پایان گفت: وقتی تیمی در ۱۷ بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده نشان می‌دهد در مسیر درست قرار داشته و استحقاق و شایسته صدرنشینی در لیگ برتر را دارد. استقلال با این روند در پایان فصل به آنچه باید می‌رسد و جام را بالای سر می‌برد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیرآبادی: کادرفنی تیم ملی نیاز به تغییر ندارد

ج فوریه 18 , 2022
به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی، بازیکن اسبق استقلال اظهار داشت: تیم ملی با صعودی که به جام جهانی داشت شرایط خوبی را رقم زد. بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص شرایط این تیم هم گفت: صعود به جام جهانی برای ما عادت شده است اما الان باید به فکر صعود...