استقلال-سایپا؛ جدالی برای انتقام

به گزارش مشرق، اولین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۴ فروردین در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. استقلال بعد از شکست در دربی پایتخت باید سریع‌تر خودش را ساماندهی کندتا لیگ برتر را با قدرت ادامه بدهد. آبی پوشان اگرچه در مسابقه با پرسپولیس بازی قابل قبول و خوبی انجام دادند اما در نهایت بازنده بزرگ و بدشانس این مسابقه بودند. اکنون شاگردان شفر به دنبال جبران ناکامی باید مقابل سایپا پیروز شوند. آبی پوشان پیش از دربی ۴ برد متوالی داشتند که پرسپولیس نوار بردهای استقلال را قطع کرد.

بیشتر بخوانید:

هواداران استقلال خواهان جدایی رحمتی

سایپا هم شرایط مناسبی دارد و ۶ هفته است که باختی نداشته است. شاگردان دایی به دنبال رسیدن به رتبه‌هایی بالاتر از هفتمی در جدول لیگ هستند. البته کار سختی مقابل استقلال در پیش دارند. نارنجی پوشان فقط ۱۷ گل در این فصل زده اند اما استقلال شفر تقریباً دوبرابر سایپا گلزنی کرده اند و ۳۲ گل به ثمر رسانده اند و با ۹ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را هم در اختیار دارند.

استقلال در بازی رفت ۲ بر یک مقابل سایپا پیروز شد و وریا غفوری و محمد دانشگر گل‌های آبی پوشان را زدند که هر دوی این بازیکنان در دربی به دلیل مصدومیت غایب بودند.البته استقلال باید انتقام شکست مقابل سایپا در جام حذفی را از شاگردان دایی بگیرد و سایپا هم به دنبال انتقام باخت دور رفت در لیگ از استقلال است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وریا غفوری بازی با سایپا را هم از دست داد

س آوریل 2 , 2019
به گزارش مشرق، وریا غفوری در بازی با العین مصدوم شد و نتوانست تا پایان به بازی ادامه بدهد و بعد از این بازی در ٢ بازی برابر نساجی مازندران و پرسپولیس غایب بوده است و نتوانسته بازی کند.البته وریا در تمام تمرینات قبل از بازی با پرسپولیس شرکت کرد اما به د...