استقلال در مسیر کهکشانی شدن

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در پیامی خطاب به هواداران این باشگاه نوشت: باشگاه پر گنجینه استقلال همواره با اقتدار بر پیشانی ورزش فوتبال کشور درخششی کم نظیر داشته است که این مهم با فداکاری، اخلاص و پایبندی چهره‌های نامدارش و همچنین جز شکیبایی و حمایت‌های بی‌دریغ هواداران با وفا و نجیبش که در گرما و سرما از باشگاه محبوبشان داشته‌اند به دست آمده است.

بیشتر بخوانید:

پوکر قهرمانی پرسپولیس در وضعیت بغرنج مدیریتی استقلال/آقای سعادتمند! استقلال کت وشلوار نمی‌خواهد پول بدهکاران را بدهید

استمرار و تداوم این قهرمانی‌ها و به اوج رسیدن، حق مسلم هواداران که سرمایه‌های ثابت و جدا نشدنی به شمار می‌روند، محسوب می‌گردد که مسئولیت آن بر عهده کادر فنی و اجرایی و مدیریتی باشگاه است. 

بر این اساس به هواداران، پیشکسوتان و همه عزیزان خانواده بزرگ استقلال اطمینان می‌دهیم تا با بهرگیری از توان تجربی و دانش فنی خبرگان از بن‌بست‌ها خارج و مسیر کهکشانی را طراحی و تبیین نماییم و با تحقق شعار استقلال بزرگ همیشه قهرمان خواهد بود، به پیش خواهیم رفت. روزهای بزرگ برای باشگاه بزرگی چون استقلال در راه است.

با آرزوی موفقیت همیشگی و شادی دل هواداران بی شمار استقلال.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نیمکت استقلال سبک است و باید وزن بگیرد

ش جولای 25 , 2020
به گزارش مشرق، حسن روشن در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: من چند وقت پیش با آقای سعادتمند، مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را برگزار کردیم و صحبت‌های خوبی درباره استقلال انجام دادیم. مدیرعامل باشگاه گفت که تصمیمات خوبی برای آینده باشگاه گرفته شده اس...