استقلال خانه سالمندان شده است

به گزارش مشرق، علی شوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: اوایل که آقای سعادتمند مدیرعامل استقلال شد، من با ایشان یک نشست یک ساعته داشتم و این روزها را پیش‌بینی می‌کردم. در باشگاه ایشان ما را نپذیرفت و پیشنهاد من را قبول نکرد و گفت چون با علی جباری رفت و آمد خانوادگی دارد، نمی‌تواند راهبردهای من را جلو ببرد! در حال حاضر مشکلات استقلال تنها در استراماچونی خلاصه نمی‌شود. آقای سعادتمند در باشگاه، نزدیکان خود را معاون کرده و کارهای اجرایی را به آن‌ها سپرده است. به نظر من هیچکدام از آن‌ها صلاحیت لازم را ندارند.

بیشتر بخوانید:

بیانیه رسمی استقلال درباره منتفی شدن حضور استراماچونی

او ادامه داد: بدی ما پیشکسوت‌ها این است که صحبت نمی‌کنیم. در حال حاضر ریاست آکادمی را به سعید مراغه چیان واگذار کرده‌اند. او ۴۰ سال از فوتبال دور بوده و چون ارتباط خوبی با علی جباری دارد رئیس آکادمی شده است. این همه استعدادیاب و کار بلد و جوان مثل مجتبی جباری وجود دارند اما از آن‌ها استفاده نمی‌شود. مراغه‌چیان یک بطری آب دستش گرفته به جوانان استقلال بدهد؟ نصرالله عبداللهی که سرپرست استقلال شده، تسلط به زبان ندارد و همچنین سن و سال دارد و به خاطر مشکل بینایی ۱۰ متر جلوتر از خودش را نمی‌تواند ببیند. ما این همه پیشکسوت جوان‌تر داریم اما در باشگاه کلا رفیق‌بازی‌ می‌شود. باشگاه استقلال به نوعی خانه سالمندان شده است و حتی نمی‌توانند با یک لپتاپ کار کنند.

شوری افزود: مسئولان باشگاه، مساله استراماچونی را علم کردند که مشکلات دیگر باشگاه از جای دیگری بالا نزدند اما آیا تنها مشکل استقلال استراماچونی است؟ ساختار باشگاه پر از مشکل است. آقای سعادتمند شما چه آدم‌هایی را به باشگاه آوردید؟ من به سعادتمند پیشنهادهای خودم را دادم اما او به هیچکدام توجه نکرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در حال حاضر پول باشگاه باید خرج آکادمی شود اما آن‌ها می‌آیند و همه پول را خرج بازیکن درجه چندم می‌کنند. تیم در نقل و انتقالات باید ساختار مشخصی داشته باشد. باشگاه طبق چه برنامه‌ای بازیکن می‌گیرد؟  تمدید کردن با روزبه چشمی و علی کریمی هنر است؟ امثال علی کریمی و امید ابراهیمی استقلال را به عنوان سکوی پرتاب قلمداد می‌کنند و دلشان برای باشگاه نمی‌سوزد. چرا باید کسی مثل بهرام امیری که کاربلد نقل و انتقالات است بیرون از باشگاه باشد و کسی مثل مددی در نقل و انتقالات استقلال حضور داشته باشد؟

او درباره تقابل استقلال مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما مقابل الشرطه عراق روی کاغذ بازنده‌ایم. اگر هم الشرطه ببریم روی خلاقیت بازیکنی مثل دیاباته و قایدی شاید پیروز شویم. در آن صورت باز هم همه ضعف‌ها پشت آن برد پنهان می‌شود.

شوری تاکید کرد: شما تیم رقیب را ببینید. کسی مثل علی پروین در خانه نشسته  وامثال افشین پیروانی سرپرست تیم هستند. جوان‌ها در پرسپولیس روی کار آمده‌اند اما در استقلال اینطور نیست و تیم هزار مشکل دارد. به نظر من اولویت باید حفظ تیم و مربی باشد. باشگاه باید نگاه به جیبش کند و بعد خرج کند. آوردن استراماچونی با آن نظمی که در نظر دارد، اصلا منطبق نیست. ما وضعیت مشخصی نداریم. اگر استراماچونی را بیاوریم، باز یک اتفاقی می‌افتد و دوباره از تیم می‌رود. من چند سال است که با وجود شرایط نابه‌سمان استقلال،‌ روی قهرمانی پرسپولیس شرط می‌بندم و این بار هم می‌گویم بخت اول قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفر هافبک استقلال به دوحه به تعویق افتاد

پ سپتامبر 17 , 2020
به گزارش مشرق، با توجه به مشکل روادید که برای حضور علی کریمی در قطر پیش آمده، این بازیکن در اولین فرصت به اردوی تیم استقلال در دوحه اضافه خواهد شد.علی کریمی پس از ملاقات با احمد سعادتمند، قرار بود شب گذشته راهی دوحه شود تا به اردوی استقلال در این شهر ا...