استقلال حالا سخت می‌بازد

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص برتری استقلال مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی انجام شد و هر دو تیم استقلال و نفت آبادان خوب کار کردند. در این مسابقه خط دفاع استقلال عالی کار کرد و دو بازیکن مدافع وسط چشمی و دانشگر به صورت هماهنگ موقعیت‌های حریف را خنثی کردند و عملکرد آنها قابل تقدیر بود.

وی افزود: میلاد ذکی پور در این بازی مثل بازی گذشته عالی کار کرد و به نظر من با سیستمی که استقلال تغییر داده و با آن بازی می‌کند، توانست هم نتیجه خوبی کسب کند و هم بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد. در این مسابقه خط هافبک استقلال فوق‌العاده دوندگی داشت و کریمی‌، رضاوند و حتی دشتی فراتر از توان بدنی تلاش کردند.

بیشتر بخوانید:

با انتخاب‌هایشان استقلال را کوچک کرده‌اند

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نقطه مثبت این مسابقه فارغ از پیروزی استقلال میدان دادن به جوانی بود که تا الان اسم او را نشنیده بودم. داجلیری جوانی بود که در این بازی فوق‌العاده کار کرد و من اگر جای مجیدی بودم حتی او را تعویض هم نمی‌کردم. او هم گام خوب می‌زد، هم حمله توپ خوبی داشت و هم به خط دفاع تیمش کمک می‌کرد. از سوی دیگر رساندن غفوری به بقیه بازی‌ها نکته مثبتی بود که کادر فنی آن را رعایت کرد و ازاین بازیکن حتی برای چند دقیقه استفاده کرد.

فریبا با اشاره به عملکرد دیاباته و مطهری گفت: دیاباته طبق معمول همان حرکات معروفش را انجام داد و فکر می‌کنم او مثل گل به نفت آبادان در لیگ امسال چند بار به ثمر رسانده باشد. حرکت خوب دانشگر و ضربه سر او فرصت این را برای دیاباته مهیا کرد و ضربه او گل اول را رقم زد. روی گل دوم هم مطهری با آن استارت شوک‌آور من را نگران کرد چون او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود و یک لحظه ترسیدم دوباره مصدوم شود، اما خوشبختانه تلاش او به ثمر نشست و نباید از حق بگذریم که زدن 7 گل به نفت آبادان در بازی رفت و برگشت کار هر تیمی نیست. حتی در آبادان هم با 2 گل پیروز شدن کار هر تیمی نخواهد بود که باید به بازیکنان و کادر فنی استقلال تبریک گفت.

وی در خصوص این که استقلال با برتری مقابل نفت آبادان دوباره شانس صعود به آسیا را پیدا کرده است، عنوان کرد: مهم این است که پیروزی‌ها ادامه داشته باشد، البته استقلال یک بازی بسیار سخت مقابل سپاهان دارد ولی من فکر می‌کنم اگر در ادامه راه گرفتاری بابت کرونا و مصدومیت بازیکنان پیش نیاید این تیم با این نوع فوتبال دیگر نمی‌بازد. مطمئن هستیم با این سبک فوتبال استقلال می‌تواند از بازی‌های آینده نهایت امتیاز را گرفته و به آسیا صعود کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین پیروزی خارج از خانه مجیدی با استقلال

ش جولای 18 , 2020
به گزارش مشرق، «استقلال - صنعت نفت»، هشتمین حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی روی نیمکت آبی پوشان در لیگ برتر و سومین پیروزی وی با این تیم بود. به جز ۴ دیدار آسیایی آبی پوشان با هدایت مجیدی، آنها در لیگ برتر مقابل فولاد، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، ...