استقلال تیم کوچکی نیست که برای دربی نگران باشیم

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی با اشاره به وضعیت استقلال در آستانه دربی سرخابی و اینکه استقلال از 3 بازی گذشته 2 امتیاز گرفته است، گفت: این درست است که استقلال از لحاظ امتیازگیری شرایط خوبی نداشته ولی من معتقدم که حق این تیم بیشتر از کسب دو امتیاز بود. استقلال در بازی با فولاد تیم برتر زمین بود و باید 3 امتیاز را می‌گرفت و در بازی با نفت مسجدسلیمان هم داوری به استقلال ضربه زد. نگرفتن پنالتی و اخراج اسماعیلی دو صحنه‌ای بود که داور اشتباه کرد و این موضع نقش مهمی در تساوی استقلال داشت. به هر حال این اتفاقت رخ داده و استقلال باید بازی‌های گذشته را فراموش کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا استقلال در شروع لیگ برتر با چنین شرایطی مواجه شد؟» تصریح کرد: استقلال برای فصل جدید تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داد و به تیمی که 14 بازیکن را از دست می‌دهد باید زمان داد. وقتی این تغییرات بیش از حد باشد طبیعتا مشکلاتی ایجاد می‌شود و نمی‌توان خیلی زود بازیکنان جدید را با یکدیگر هماهنگ کرد. نکته مهم دیگر این است که استقلال یک مربی ایتالیایی را انتخاب کرد که شناختی از فوتبال ایارن ندارد و این کار را سخت‌تر کرد. طبیعتا باید به سرمربی تیم زمان داد تا تفکراتش را در استقلال پیاده کرده و از فوتبال ما شناخت پیدا کند. 

بیشتر بخوانید:

جذاب‌ترین دربی سال‌های اخیر برگزار می‌شود

مظلومی در ارتباط با اینکه آیا بازیکنان جدید استقلال که سابقه حضور در دربی را ندارند، می‌توانند در این بازی عملکرد مثبتی داشته باشند، تاکید کرد: این موضوع شاید کمی نگران‌کننده باشد ولی آنها هم برای نشان دادن خودشان انگیزه زیادی دارند. بازیکنان استقلال باید بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن دارند، هواداران از آنها انتظار دارند که این شرایط را تغییر دهند و امیدوارم استقلال خیلی زود به فرم مطلبو خودش برگردد.

سرمربی پیشین استقلال با اشاره به دربی روز یکشنبه و اینکه برخی معتقدند شانس برد پرسپولیس بیشتر است، خاطرنشان کرد: سابقه نشان داده که این بازی ربطی به شرایط دو تیم ندارد. اینکه پرسپولیس بیشتر امتیاز دارد دلیل بر این نمی‌شود که بگوییم آنها حتما برنده خواهند شد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی هم در نتایج تاثیرگذار هستند. دربی یک بازی خاص است و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند نتیجه بگیرد. معمولا در دربی موقعیت‌های زیادی نصیب هر دو تیم نمی‌شود و تیمی که از فرصت‌ها استفاده کند برنده خواهد شد.

مظلومی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تصریح کرد: استقلال باید برای دربی آرامش داشته باشد و پیشکسوتان هم باید از تیم حمایت کنند. استراماچونی هم یک مربی بی‌حاشیه است که کارش را انجام می‌دهد و باید به این مربی و همچنین بازیکنان استقلال انرژی مثبت بدهیم. استقلال تیم کوچکی نیست که برای دربی نگران باشیم، امیدوارم که اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ غیبت شیخ دیاباته؛ حضور نصرالله عبداللهی!

ج سپتامبر 20 , 2019
تمرین تیم فوتبال استقلال با غیبت دیاباته و حضور عبداللهی پیشکسوت باشگاه برگزار شد.        به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه 29 شهریور 98)از ساعت 17:30 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگز...