استقلال تمرکزش را در جام حذفی بگذارد

به گزارش مشرق، حسین کاظمی اظهار داشت: استقلال در شرایطی به مصاف تراکتور رفت که برخی از بازیکنان کلیدی خود را بنا به دلایل مختلف در اختیار نداشت و نتواسته بود به واسطه شرایطی که برایش ایجاد شده بود تمرین کند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت نگران کننده بازیکن استقلال در قرنطینه

وی افزود: با توجه به اینکه استقلال پیش از دیدار با تراکتور تنها یک جلسه تمرین را پشت سر گذاشته بود عملکرد قابل قبولی را به  اجرا گذاشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه در این فصل استقلال با انواع حاشیه‌ها روبرو شد تا نتواند به آنچه استحقاقش را دارد برسد.

کاظمی تصریح کرد: در روزهایی که استقلال بهترین نتایج در لیگ برتر را می‌گرفت و در صدر جدول قرار داشت برخی افراد که چشم دیدن موفقیت‌های این تیم را نداشتند حاشیه‌سازی کرده و موانع زیادی را درست کردند تا از مسیرش خارج شود.

وی در پایان گفت: استقلال لیگ را از دست داده است و باید به حضوری پر قدرت در جام حذفی فکر کند تا بتواند با غلبه بر سپاهان به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلایل افت استقلال پس از تعطیلات کرونایی

س جولای 14 , 2020
به گزارش مشرق، عباس سرخاب به انتقاد از نتایج هفته های اخیر آبی پوشان پرداخت و گفت: استقلال بعد از شروع دوباره لیگ، نتایج خوبی کسب نکردند و امتیازهای زیادی را از دست دادند. آنها از سه بازی تنها دو امتیاز توانستند کسب کنند که این باعث شد تا دیگر به فک...