استقلال به «قله» رسیده است

به گزارش مشرق، پیمان صاحب جمعی اظهار داشت: باشگاه استقلال روزهای خوبی را به لحاظ مالی تجربه نمی‌کند و مشکلات مالی به اوج خودش رسیده است. متأسفانه باید گفت این باشگاه در حال حاضر در اوج قله مشکلات قرار گرفته است.

وی بیان داشت: سعادتمند و تیم مدیریتی او کار بسیار دشواری برای جمع کردن این تیم در پیش دارند و به شخصه امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند از پس این مشکلات بر بیاید. امیدوارم کاری نکنند که سعادتمند هم بعد از مدت کوتاهی از این تیم فرار کند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: ریشه مشکلات اصلی این باشگاه در عدم ثبات مدیریتی است. رفت و آمد مدیریتی در سالهای اخیر در استقلال بیش از استانداردهای جهانی است و همین تغییرات عامل اصلی بسیاری از این مشکلات به خصوص بدهی‌ها می‌باشد.

صاحب جمعی گفت: از اصلی ترین کارهایی که تیم مدیریتی جدید باید انجام دهد، انتخاب یک کمیته فنی غیر تشریفاتی و غیر صوری است که سیاست‌های کلان فنی را گذاشته و با دقت بر نقل و انتقالات نظارت کند. خیلی از بدهی‌هایی که الان تیم را اذیت می‌کند ریشه در نقل و انتقالاتی دارد که برخی از مربیان سابق با بی مسئولیتی دست به آن زدند و با جذب بازیکنان به خصوص خارجی کم کیفیت باشگاه را به شدت بدهکار کردند.

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: باید بر نقل و انتقالات و به خصوص جذب بازیکن خارجی نظارت شدید صورت گیرد و اگر قرار باشد بازیکن خارجی بیاید باید مثل همین دیاباته و میلیچ باشد نه الحاجی گرو، نیومایر، بویان و امثالهم.

بیشتر بخوانید:

کسی جرات خرید استقلال و پرسپولیس را ندارد

وی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر بیان داشت: این تصمیم در گروی نظر پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان نیست و اتخاذ این تصمیم مهم بر عهده فدراسیون است. نظر شخصی من این است که باید لیگ را خاتمه یافته اعلام کنند و بدون تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط کننده، لیگ بیستم را از موعد مقرر استارت بزنند. در غیر اینصورت هر تصمیم دیگری می‌تواند اجحاف در حق چند تیم باشد و قطعاً معترضان زیادی خواهد داشت.

بازیکن پیشین آبی پوشان در خصوص بهترین‌های این فصل تیم گفت: بی تردید قایدی که بهترین آمار را از نظر گلزنی و پاس گل دارد می‌تواند اصلی ترین گزینه برای بهتر بودن در استقلال باشد. همچنین دیاباته هم در مقایسه تعداد گلهای زیادش با دقایق بازی اش رکورد فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشته است. اما از نظر من تأثیر گذار ترین بازیکن آبی‌ها کسی نیست جز علی کریمی که نقش مهمی در مرکز زمین این تیم داشته است. در کنار این چند بازیکن بی انصافی است که از وریا غفوری هم نام برده نشود. کاپیتان استقلال بهترین دوران فوتبالی اش را سپری می‌کند و یکی از بهترین‌های لیگ است.

صاحب جمعی در ادامه خاطر نشان ساخت: استقلال همواره تیم‌های پایه خوبی داشته و در رده‌های سنی پایه به سازندگی پرداخته و بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. شاهین طاهرخانی که یکی از همین بازیکنان است را می‌توانم به عنوان پدیده فصل در استقلال و حتی پدیده لیگ معرفی کنم. طاهرخانی همه خصوصیات یک مدافع میانی کلاسیک با استانداردهای بالای جهانی را دارد و یقین دارم او به زودی حرف اول را در خط دفاعی استقلال و تیم ملی خواهد زد. البته منوط به این که همچنان بی حاشیه باشد و به حرف مربیان و بزرگ‌ترها گوش دهد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آقای وزیر خسارت ناشی از سوءمدیریت شما چقدر است؟

ش آوریل 18 , 2020
به گزارش مشرق، یک فعال توییتری به خبری که وزیر ورزش درباره خسارت 6 هزار میلیاردی کرونا به وزارت ورزش داد واکنش نشان داد و نوشت: اگر این وزارتخانه در محاسبه خسارات  تا این اندازه دقیق و سریع است، خسارت ناشی از سوءمدیریت بر استقلال و پرسپولیس فقط در...