استقلال با زوج مورد علاقه مجیدی در اصفهان

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال که در پایان هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر به عنوان تنها تیم بدون شکست با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، در هفته بیست و پنجم میهمان سپاهان است و به زعم بسیاری از کارشناسان اهمیت این بازی برای آبی پوشان به قدری بالاست که می‌توان تا حدودی قهرمانی آبی پوشان در پایان فصل را در گرو نتیجه این بازی دانست.

فرهاد مجیدی در اغلب دیدارهای تیمش در این فصل از دو مهاجم خارجی‌اش در ترکیب اصلی سود برده و تاکنون نیز عملکرد آنها رضایت وی را جلب کرده است. سرمربی استقلال در دیدارهای تدارکاتی آبی پوشان بار دیگر به استفاده از زوج یامگا - ژستد روی آورد که این نشان از نظر مساعد وی برای استفاده از این دو بازیکن مقابل سپاهان است.

یامگا در این فصل با ۱۰ گل بهترین گلزن آبی پوشان است و ژستد نیز با ۳ گل، ۳ پاس و گرفتن ۲ پنالتی عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است. ژستد یکی از مهم‌ترین گل‌های این فصل آبی پوشان را در دقیقه ۸۱ هفته بیست و سوم مقابل پرسپولیس به ثمر رساند تا شاگردان مجیدی همچنان بدون شکست باقی مانده و فاصله ۶ امتیازی شان را هم با نزدیک ترین رقیب خود حفظ کنند.

آبی پوشان در دو بازی رسمی اخیرشان در لیگ و جام حذفی موفق به گلزنی نشده‌اند و مجیدی امیدوار است این طلسم سنگین در اصفهان و دیدار مقابل سپاهان بشکند. بازی تیم‌های استقلال و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت به میزبانی سپاهان در اصفهان برگزار می‌شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داور بازی حساس سپاهان و استقلال مشخص شد

ش آوریل 30 , 2022
به گزارش مشرق و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم‌های داوری هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد که به شرح زیر است:سه شنبه ۱۳ اردیبهشت * شهرخودرو مشهد – صنعت نفت آبادان داور: علی صفایی – میلاد قاسمی – مجتبی غریب – علی بای ناظر: ابوطالب طاهری...