استقلال باید درباره پول انتقال قایدی صحبت کند

به گزارش مشرق، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان ایران یکی از حاضران در مراسم رونمایی از تندیس پنج پیشکسوت ورزش ایران بود.

وی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سئوالی در خصوص برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی، گفت: باید این را از فدراسیون فوتبال سئوال کنید. اختیارش با فدراسیون بوده است.

علی نژاد همچنین در پاسخ به این سئوالی که سرنوشت انتقال پول مهدی قایدی به تیم شباب الاهلی امارات چه شد؟ تاکید کرد: در این مورد باید مدیریت وقت باشگاه استقلال و آقای آجورلو صحبت کنند. من خیلی وارد این بحث‌ها نمی‌شوم.

وی درباره عدم دسترسی باشگاه پرسپولیس به پاداش‌های آسیایی باوجود مشکلات مالی شدید اظهار کرد: داریم تمام تلاشمان را از تمام راه‌هایی که امکانش باشد، انجام می‌دهیم. متاسفانه AFC تا الان همراهی نکرده است. امیدوارم یکی از این راه‌ها به نتیجه برسد. به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا، میلیاردها دلار خارج از ایران داریم و فقط موضوع پرسپولیس نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص مطرح شدن اسامی افرادی مثل حبیب کاشانی و علی اکبر طاهری برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: فعلاً درباره هیچکس بحث نشده است. در حال حاضر مجید صدری کارش را در پرسپولیس انجام می‌دهد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش فرشید سمیعی از آخرین وضعیت قطع همکاری با کارگزار خائن

د اکتبر 11 , 2021
 مسئول بخش حقوقی استقلال(تاج) گفت: هیچ مشکلی برای قطع همکاری با کارگزار فصل قبل وجود ندارد.              به گزارش استقلال نیوز، فرشید سمیعی  معاون حقوقی و قراردادها، آخرین وضعیت قطع همکاری با اسپانسر...