استقلالی‌ها دربی را فراموش کنند

به گزارش مشرق، یدالله اکبری در خصوص تساوی سرخآبی ها در دربی نودویکم گفت: هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند و سعی می کردند با برتری برابر حریف سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده، چون تساوی دردی را از این دو باشگاه قدیمی دوا نمی کرد، خصوصاً استقلال که نیاز داشت با این بُرد موقعیت خود را در جدول بهتر کند.

وی تأکید کرد: بعد از مدت ها یک دربی خوب را شاهد بودیم. پربرخورد، پرگل و پر از صحنه های جذاب که تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیون را به وجد می آورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد آبی پوشان در این دیدار گفت: استقلال با نداشتن سه مهره کلیدی خود به مصاف سرخپوشان تهرانی رفت. آنها با همین شرایط هم عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشتند و اگر در ثانیه های پایانی گل تساوی را دریافت نمی کردند، به طور حتم موقعیتشان در جدول بهتر شده بود. در این تیم قائدی بهترین بازیکن بود. او بارها خط دفاع پرسپولیس را آزار داد و فکر می کنم با بیرون رفتن او از زمین، بازیکنان دفاعی پرسپولیس خوشحالی مضاعفی پیدا کردند. قائدی این روزها به آماده ترین بازیکن فوتبال ایران تبدیل شده، بارها به راحتی مدافعان پرسپولیس را جا گذاشت و حتی در گل دوم هم دیدیم که به راحتی سه بازیکن پرسپولیس را از پیش رو برداشته و پاس گل را به ارسلان مطهری داد تا او بتواند گل دوم استقلال را وارد دروازه قرمزپوشان تهرانی کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش دیاباته به شادی گل علیپور

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: در مجموع شاهد یک بازی خوب بودیم و فکر می کنم هواداران دو تیم از دیدن این دیدار لذت بردند، اگر چه تیم پیروزی وجود نداشت اما همین که دو تیم نمایش قابل قبولی ارائه دادند برای مردم راضی کننده بود، خصوصاً هواداران پرسپولیس که تیمشان در ثانیه های پایانی از شکست گریخت و به یک تساوی دست پیدا کرد.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه آبی پوشان برابر الشرطه عراق از مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: باید کادر فنی و بازیکنان استقلال دربی را فراموش کنند. حالا زمان آن است که تمرکز را بر روی لیگ قهرمانان و لیگ برتر بگذاریم. استقلال باید به مصاف حریف عراقی اش در اربیل برود، تیمی که از بازیکنان خوبی برخوردار است، اگر چه گفته می شود صفا هادی و کرارجاسم به این دیدار نخواهند رسید اما آبی پوشان باید هوشیار بوده و یک بازی منطقی را برابر این تیم ارائه کرده تا بتوانند به پیروزی دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: لیگ قهرمانان جای اشتباه نیست، درست است که بازیکنان استقلال در طول این دو هفته چهار بار به میدان رفته اند و این برای این تیم بسیار سخت است اما امیدوارم کادر فنی ریکاوری خوبی را برای تیم انجام دهد تا استقلال بتواند این دیدار حساس را با موفقیت به پایان برساند.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: نه تنها استقلال، بلکه آرزو می کنم دیگر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هم در هفته اول مرحله گروهی موفق بوده تا ان شاء الله بتوانیم چهار تیم ایرانی را در مراحل بالاتر و حتی در نیمه نهایی و فینال ببینیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شجاع: از دیدن بازی قائدی لذت می‌برم

ی فوریه 9 , 2020
به گزارش مشرق، پرسپولیس و استقلال در شرایطی با تساوی ۲-۲ دربی را به پایان رساندند که سرخپوشان تهرانی شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند. خلیل زاده که این روزها به دلیل نوع بازیش مورد انتقاد قرار گرفته، گفت: من نوع بازی ام اینگونه است و...