استرس بلای جان استقلال

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در مورد شرایط استقلال گفت: آبی پوشان باید قبل از اینکه به دربی فکر کنند تمام تمرکزشان را برای بازی برابر گل گهر سیرجان بگذارند؛ دیداری که از هر حیث برای استقلال حساس است. اول اینکه باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند تا بتوانند با روحیه‌ای خوب به دربی فکر کنند و دوم اینکه پیروزی در این بازی آنها را به صدر جدول خواهد رساند.

بیشتر بخوانید:

دیدار با گل گهر از بازی با پرسپولیس مهمتر است

کاپیتان سابق استقلال در مورد تیم گل گهر هم گفت: با حضور قلعه نویی در تیم گل گهر شاهد بازی‌های خوب از این تیم شهرستانی هستیم. اگر چه گل گهر نفرات سرشناس بزرگی ندارد اما قلعه نویی توانسته با تمامی امکاناتی که در اختیار دارد صدرنشین فعلی لیگ باشد. اگر چه امتیاز استقلال و گل گهر خیلی زیاد نیست اما هر تیمی که در این دیدار برنده باشد می‌تواند فاصله امتیازی خود را با دیگر رقبا بیشتر کند.

وی افزود: تساوی در این بازی برای هیچکدام از این دو تیم مشکل گشا نیست و دردی را از این دو تیم دوا نمی‌کند. مطمئناً هر دو به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا بتوانند موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

کاپیتان سابق استقلال در مورد جدال استاد و شاگر یعنی قلعه نویی و فکری گفت: هر دو نفر به خوبی یکدیگر را می‌شناسند. همبازی بوده‌اند و روزگاری به عنوان سرمربی و کاپیتان برای موفقیت استقلال کنار هم بودند و ارتباط خوبی هم با یکدیگر دارند ولی فوتبال حرفه‌ای است و هر دو به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

Let’s block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته نهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل گل گهر؛ بازگشت قائدی به ترکیب ثابت!

چ دسامبر 30 , 2020
ترکیب استقلال(تاج) ایران در دیدار هفته نهم لیگ برتر فصل 1399/1400 مقابل گل گهر سیرجان مشخص شد.  به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) برای دیدار مقابل گل گهر سیرجان از هفته نهم لیگ برتر فصل 1399/1400 ...