استراماچونی : فکر می کنم فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند افرادی هستند که می توانند نقش شجاعیان را بر عهده بگیرند

آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال برای کسب سومین برد متوالی در لیگ برتر روز جمعه و در ورزشگاه آزادی باید برابر تیم پارس جنوبی جم قرار گیرد؛ دیداری که برای این سرمربی ایتالیایی با از دست دادن داریوش شجاعیان مطمئنا سخت تر از قبل خواهد بود اما این سرمربی ایتالیایی می گوید که تیم او قصد عقب نشینی از رقابت در لیگ را ندارد. استراماچونی در بخش ابتدایی صحبت های خود در نشست خبری گفت: اول از همه اینکه فضای تیم ما بسیار خوب است اما از طرف دیگر این بدترین شرایط برای مسابقه است زیرا این سومین دیدار ما در 8 روز می باشد. از ابتدا این را می دانستیم اما این برنامه ریزی متاسفانه انجام نشده است و بین تیم هایی که مدعی هستند، ما تنها تیمی هستیم که سومین مسابقه را در 8 روز انجام می دهیم زیرا دیدار دیگر تیم ها به تعویق افتاده است؛ پس خیلی مهم است که شرایط بدنی بازیکنان را در نظر بگیریم زیرا برای بعضی از بازیکنان این مسابقه، دیدار سوم است و برای بعضی ها شاید بازی چهارم باشد زیرا در تیم ملی نیز به میدان رفتند.


وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: خیلی متاسف هستیم که یکی از بازیکنان مهم یعنی داریوش شجاعیان را از دست دادیم. به این دلایل ما دیدار راحتی برابر پارس جنوبی نخواهیم داشت. آنها تیم خوبی هستند و ما باید با تمام انرژی برای نتیجه گیری مناسب در زمین حاضر شویم.


او در ادامه درباره غیبت شجاعیان و انتخاب جانشین این بازیکن برای وی، افزود: همه هواداران استقلال و طرفداران فوتبال برای او آرزوی موفقیت می کنند زیرا این دومین مصدومیت سخت او در یک زمان کوتاه است. این اتفاق برای من نیز رخ داده و می دانم او چقدر ناراحت کننده است اما داریوش بازیکنی با شخصیت فوق العاده و قوی است و می دانم پر قدرت باز خواهد گشت. در مورد جایگزین او باید بگویم که انتخاب جانشین آسان نیست زیرا او یک بازیکن بسیار خوب است. او شخصیت و توانایی دارد و رابط میان حمله و هافبک است. قطعا ما تلاش می کنیم یک جانشین مناسب داشته باشیم تا روند خود را حفظ کنیم. فکر می کنم فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند افرادی هستند که می توانند این نقش را بر عهده بگیرند. مشکل بزرگ ما این است که قبل از انتخاب بازیکنان خط حمله، دو بازیکن یعنی محسن کریمی و داریوش شجاعیان را از دست دادیم و قطعا یک بازیکن هجومی دیگر نیاز داریم. اکنون مساله کیفیت مهم نیست و ما در موضوع تعداد با مشکل رو به رو هستیم. اگر بازیکن مورد نظر خود را جذب نکنیم مجبور هستیم استراتژی خود را تغییر دهیم زیرا تعداد مورد نظر بازیکن خود را نداریم.

 

سرمربی استقلال درباره جذب مهاجم نیجریه ای برای این تیم، بیان کرد: بازیکن آزاد در بازار وجود ندارد که بخواهیم با او قبل از تست، قرارداد امضا کنیم. ما تمام بازیکنان آزاد از آسیا و هر جای دنیا را در نظر می گیریم و روی آنها مطالعه انجام می دهیم و آماده هستیم با یک بازیکن به صور موقت قرارداد امضا کنیم. همانطور که گفتم چون شرایط خوبی نداریم، مجبور هستیم این کار را انجام دهیم. این بازیکن نیجریه ای که شما گفتید، اکنون تهران نیست. ما در حال مطالعه گزینه ها و امتحان کردن آنها هستیم. اکنون بازیکنی نیست که من او را بشناسم و او آزاد باشد و بی آنکه تست شود، با او قرارداد امضا کنیم. پس اگر کسی قبول نکند که او را تست کنیم، با او قرارداد امضا نمی کنیم.

 

استراماچونی در پاسخ به این سوال که با توجه به روند کلین شیت این تیم آیا امکان تغییر ترکیب با حضور سیاوش یزدانی وجود دارد یا نه، گفت: نمی دانم شما می دانید یا نه اما سیاوش یزدانی مصدوم است. وقتی که از تیم ملی بازگشت، مشکلی در همسترینگ او وجود داشت. او بعد از بازگشت به کلینیک رفت و کار ریکاوری انجام می دهد.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان حضور تبریزی و دیاباته در ترکیب اصلی وجود دارد، بیان کرد: حضور این دو بازیکن یک گزینه برای ما است و همینطور که دیدید این گزینه را در بازی قبلی امتحان کردیم. داریوش برای ما یک بازیکن خاص و با توانایی منحصر به فرد است زیرا در شرایط بازی می توانیم از او به عنوان بازیکن هجومی سوم استفاده کنیم. پس هر کسی که جانشین او شود، باید همان فعالیت را داشته باشد و به خط حمله اضافه شود. دیاباته در حال ریکاوری است و فکر نمی کنم برای شروع از ابتدا آماده باشد. در این مورد امروز تصمیم خواهم گرفت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همه با هم جشن قهرمانی می گیریم / پیام شجاعیان به استقلالی‌ها: از تیم حمایت کنید

پ اکتبر 24 , 2019
داریوش شجاعیان که در بازی گذشته استقلال مقابل سایپا با بدشانسی تلخی مواجه شد و رباط صلیبی اش را از دست داد، حالا از این پس مجبور است ضمن سپری کردن دوران نقاهت از تلویزیون مسابقات تیمش را تماشا کند. شجاعیان حالا در پیامی صوتی به هواداران استقلال پیغام د...