استراماچونی در آستانه بازگشت؛ قول بانک ایتالیایی برای حل مشکل

به گزارش مشرق، نشریه ایتالیایی «توتو مرکاتو وب» اعلام کرد، با وجود تلاش روز گذشته (سه‌شنبه) سفارت ایران در ایتالیا، موضوع پرداخت طلب آندره‌آ استراماچونی موفقیت‌آمیز نبود، این در حالی است که قرارداد جدید این سرمربی ایتالیایی که تا ماه ژوئن 2020 اعتبار خواهد داشت، آماده امضا شدن توسط او بود. ایرانیان و البته خود استراماچونی که مورد محبت هواداران استقلال قرار دارد، هنوز امیدشان را از دست نداده‌اند و سرمربی پیشین اینتر تمایل به بازگشت به ایران البته در شرایطی مناسب دارد.

بیشتر بخوانید:

درخواست هواداران استقلال از گزینه جانشینی استرا

بر اساس این گزارش، در حالی که تیم فوتبال استقلال در حال حاضر با برنامه‌های این سرمربی ایتالیایی به تمریناتش ادامه می‌دهد و خبری از سرمربی موقت نیست، با مداخله یک بانک ایتالیایی موضوع پرداخت طلب استراماچونی می‌تواند به صورت قانونی انجام شود. انتظار می‌رود در روزهای آتی پیشرفتی در این امر حاصل شود و داستان استراماچونی و استقلال تمام نخواهد شد.

باشگاه استقلال روز گذشته (سه‌شنبه) سفته‌ای که قابلیت نقد شدن در بانک‌های ایتالیا داشت را در وجه استراماچونی صادر کرد، اما این سرمربی ایتالیایی از دریافت این سفته طفره رفت، چرا که معتقد بود این نوع پرداخت می‌تواند برای او مشکل‌ساز شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رأی کمیته استیناف برای پرونده بلبلی صادر شد/ کاهش محرومیت شش ماهه محمد بلبلی!

چ دسامبر 18 , 2019
رای کمیته استیناف در خصوص محمد بلبلی صادر شد.      به گزارش استقلال نیوز، به نقل سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف رای خود را در خصوص تجدیدنظرخواهی باشگاه های استقلال تهران و آینده سازان فولاد خوزستان نسبت به رای کمیته وضع...