استراماچونی با بازیکن سابق لیورپول در استقلال

به گزارش مشرق، امیر حسین فتحی شب گذشته در شبکه خبر اعلام کرد؛ توافقات اولیه و ابتدایی با استراماچونی صورت گرفته است و تصور می‌کنم که این اتفاق تا درصد بالایی رخ داده است. با توافقات اولیه‌ای که صورت گرفته ایشان سرمربی استقلال خواهند بود.

در همین راستا شب گذشته ۲ دستیار ایتالیایی آندره‌آ استراماچونی شب گذشته وارد تهران شده و قرار است از امکانات این باشگاه دیدن کنند.

بیشتر بخوانید:

۳ خبر خوش نقل و انتقالاتی برای استقلال

سباستین ادورادو لتو که اصالتاً آرژانتینی است ولی پاسپورت ایتالیایی دارد سابقه بازی در تیم‌های المپیاکوس، لانوس، پاناتینایکوس، لیورپول و کاتانیا را دارد و در حال حاضر ۳۲ ساله است به عنوان یکی از دستیاران استراماچونی جوان راهی تهران شده است. وی در سال ۲۰۰۷ در تیم لیورپول بازی کرده و از فصل ۲۰۱۵ در تیم دیگری به میدان نرفته و وارد جرگه مربیان شده است.

همچنین مارکو کیسر دیگر دستیار استراماچونی است که شب گذشته وارد تهران شده و این ۲ نفر تا روز چهارشنبه در تهران حضور خواهند داشت و بعد از بررسی همه شرایط استقلال گزارش خود را به استراماچونی ارائه خواهند کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاتک سپاهان و استقلال به برانکو

د ژوئن 10 , 2019
به گزارش مشرق، سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر و بالا بردن کاپ قهرمانی جام حذفی سبب شده تا کادر فنی این تیم تصمیم به ایجاد کمترین تغییر در لیست بازیکنان خود گرفته و تنها پنج بازیکن را در لیست خرید خود قرار دهند.سرمربی سرخپوشان پایتخ...