ادعای یک ایجنت: کاری کردم خطیر برود

به گزارش مشرق، چندین روزنامه و سایت استعفای خطیر را به دلیل اختلاف با مدیرعامل بر سر عدم هماهنگی در جذب عارف غلامی دانسته بودند و حتی بحث حضور یک مدیر برنامه در دفتر کار مدیرعامل را دلیل اصلی استعفای خطیر ذکر کردند.

امروز روزنامه همشهری در گزارشی نوشت پس از ماجراهای تمدید قرارداد وریا غفوری و سید حسین حسینی با استقلال و مصاحبه این دو بازیکن علیه خطیر معاون باشگاه استقلال، فتحی به خطیر قول داده دیگر اجازه نخواهد امیرهوشنگ سعادتی به باشگاه استقلال بیاید و حتی در صورتی که استقلال بازیکنانی بگیرد که مدیر برنامه هایشان امیرهوشنگ سعادتی باشد، در جلسات مذاکره این بازیکنان در دفتر باشگاه، به تنهایی حضور پیدا کنند و خبری از سعادتی نباشد. خطیر صبح روز توافق و انعقاد قرارداد عارف غلامی، مدیربرنامه این بازیکن را در دفتر فتحی می بیند و همان لحظه استعفا می دهد و باشگاه را ترک می کند! در این گزارش نوشته شده بود که سعادتی شرط تمدید قرارداد علی کریمی با استقلال را جذب دیگر بازیکنانش ذکر کرده و البته اعتراض دیگر خطیر به مدت زمان تمدید قرارداد علی کریمی بوده است. اینکه سعادتی می گوید کریمی یک ساله تمدید کند اما خطیر تاکید دارد که به خاطر منافع باشگاه، قرارداد کریمی و استقلال دو ساله باشد. 

بیشتر بخوانید:

اختلاف در استقلال بالا گرفت

در هر حال خبری رسید که در آن امیرهوشنگ سعادتی یکی دو روز پیش و پس از استعفای خطیر، در جمعی دوستانه و در فدراسیون فوتبال که یکی دو ایجنت دیگر هم در آن حضور داشته اند، با افتخار اعلام کرد:« دیدید کاری کردم خطیر از باشگاه استقلال برود؟ من نگذاشتم که او در جلسات حضور داشته باشد و در همه قراردادها با بازیکنانم خطیر پشت درمانده بود. من در جلسه مذاکره بودم اما او پشت در مانده بود و نمی گذاشتم معاون ورزشی باشگاه وارد جلسات شود و به اتاقش راهش نمی دادند! و آخر سر مجبور شد کلا استعفا بدهد و از استقلال برود.»

سوال اینجاست چرا مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یک ایجنت در جلسات را به حضور معاون ورزشی باشگاه ترجیح داده است و قدرت و نفوذ یک مدیر برنامه چقدر است که بتواند باعث جدایی معاون ورزشی باشگاه شود. البته سوال مهم دیگر این است که چرا استقلال باید با بازیکنان مدنظرش قرارداد کوتاه مدت یک ساله ببندد که سال بعد هم دوباره دغدغه تمدید قرارداد با بازیکنان شاخصش را داشته باشد. امیر هوشنگ سعادتی مدیر برنامه های وریا غفوری و سید حسین حسینی هم هست و زمانی که مذاکرات این دو بازیکن با کامران منزوی هم به بن بست خورده بود، به باشگاه اعلام کرده بود که با غفوری و حسینی هم قرارداد یک ساله بسته شود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و باشگاه استقلال با این بازیکنان یک ساله تمدید نکرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اصغر طالب نسب: بزرگترین دشمن استقلال حاشیه است؛ پرسپولیسی مدعی قهرمانی نیست

پ جولای 25 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال با آمدن استراماچونی شخصیت خوبی پیدا کرده و این تیم می تواند شرایط فصول قبل را تغییر دهد. به گزارش استقلال نیوز، اصغر طالب نسب پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط فعلی اس...