ادامه دردسرهای فتح‌الله‌زاده بعد از بازگشت

به گزارش مشرق، استقلال تا روز 22 اسفندماه فرصت دارد مطالبات حدود 100 هزار دلاری سرور جباروف،125 هزار دلاری به باشگاه پاختاکور ازبکستان بابت صدور رضایتنامه ایسما را پرداخت کند و البته تا روز چهارم فروردین مهلت دارد طلب 60 هزار دلاری به منشا و مدیر برنامه‌های خود را بپردازد.

در این بین فتح‌الله‌زاده هنوز کارش را آغاز نکرده با چالش پرداخت مطالبات این نفرات مواجه شده و این نفرات رای نهایی برای دریافت مطالبات را دریافت کرده‌اند. در این بین استراماچونی، شفر، پادووانی، بویان و ... هنوز رایی را در دست ندارند و استقلال هنوز فرصت دارد تا مطالبات آنها را پرداخت کند اما یک پرداختی دیگر سرپرست جدید این باشگاه را با چالش مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید:

توضیح فتح‌الله‌زاده درباره بدهی های سنگین

از آنجایی که استقلالی‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل باید کارت بازی و مربیگری نفرات جدید خود و همچنین کادر فنی این تیم را دریافت می‌کردند به کمیته وضعیت تعهد دادند بدهی 1.5 میلیارد تومانی بابت شکایت نفراتی چون فرزاد حاتمی، محمد مهدی نظری، جواد نکونام، تعدادی از مربیان تیم های پایه که از این باشگاه جدا شده‌اند و .... را تا 45 روز بعد از تاریخ 22 بهمن پرداخت کنند. در واقع باشگاه استقلال متعهد شده تا تاریخ 7 اسفند که حدود یک هفته از آن تاریخ گذشته مطالبات این بازیکن را تسویه کند و گزارش آن را در اختیار کمیته وضعیت قرار بدهد اما این اتفاق تا امروز رخ نداده است.

به این ترتیب فتح‌الله‌زاده در بدو ورودش به استقلال علاوه بر چالش های پرداختی به خارجی‌ها، باید مطالبات کمیته وضعیت را پیگیری کند ضمن آنکه طبق وعده قبلی باید حدود 20 درصد مطالبات بازیکنان هم به آنها پرداخت شود. استقلالی‌ها تا امروز 40 درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند و برخی از بازیکنان نظیر غفوری از این باشگاه مطالباتی دارند که در این زمینه با فتح‌الله‌زاده جلساتی را برگزار کردند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تست کرونا از بازیکنان استقلال

س مارس 3 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تست کرونا از بازیکنان استقلال ...