احمد مددی: به اقیانوس مالی متصل نیستیم، یا اسپانسر داریم یا ترانسفر؛ شیمبا و سلمانی را استقلالی بدانید!

احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: اسماعیلی و مطهری در لیست تمدیدی ها نیستند، سرمربی تیم روی آنها نظری ندارد و احتمال جدایی آنها هست.

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌و‌گو با برنامه ورزش و مردم، درباره نقل و انتقالات استقلال، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

         

* نقل و انتقالات؟

به اتفاق هیات مدیره و کادر فنی هم قسم شدیم در فصل نقل و انتقالات به گونه‌ای عمل کنیم که در مسابقات آسیایی و بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

* رفتن قائدی و اینکه رقم بالایی را شما گرفته‌اید؟

بله او را به شباب الاهلی ترانسفر کردیم. همان طور که می دانید راه های درآمدزایی باشگاه محدود است؛ اسپانسر یا فروش محصولات و کپی رایت نداریم. بلیت‌فروشی هم‌تعطیل است، شرایط حق پخش را هم می دانید بنابراین یک راه ترانسفر است که ما اقدام کردیم. عددی که بابت آن برای استقلال دریافت می‌کردیم قابل توجه است.

* مذاکره با شیمبا؟

ما ۱۰ روزی است که با او مذاکره کردیم اگر مشکلی نباشد او را باید بازیکن استقلال بدانیم. فکر می‌کنم یکی دو روز آینده نتیجه نهایی می‌شود.

* دلیل تأخیر امضای قرارداد با قاسمی‌نژاد چه بود؟

او مشکل رضایت نامه داشت، عدد قابل توجه بود و به ما نمی‌خورد اما این بازیکن با باشگاه خود توافق و برای گرفتن رضایتنامه اقدام کرد که در نهایت قرارداد او با استقلال امضا شد.

* مذاکره با اسدی؟

ما صحبت‌هایی با او داشتیم اما هنوز نهایی نشده است.

* آیا شما می توانید بازیکن خارجی بگیرید و مشکلی ندارید؟

خیر چون پرونده باز قطعی نداریم. دو پرونده داریم که هنوز نتیجه قطعی اعلام نشده است.

* مذاکره با دیگر بازیکن خارجی برای حضور در استقلال؟

ما با یک بازیکن شاغل در پرتغال هم در حال مذاکره هستیم که تا یکی دو روز آینده نهایی می‌شود. با توجه به بازیکنانی که می گیریم فکر نمی‌کنم خللی در خصوص نبود قائدی ایجاد شود.

* لیست تمدیدی‌ها، جذبی ها و خروجی‌های استقلال؟

حسینی رضاوند و یزدانی در لیست تمدیدی‌ها، قائدی، نادری، دیاباته و شجاعیان در لیست خروجی، حسین زاده، رضایی آقاسی، نیک نفس، قاسمی‌نژاد و آزادی در لیست جذب سرمربی بودند.

* مذاکره با جعفر سلمانی؟

۹۰ درصد راه را رفته ایم،اگر اتفاق خاصی نیفتد او هم استقلالی است.

* دستیار ایتالیایی که مجیدی می خواست چه شد؟

قرارداد ویرایش نهایی شد، ۳ روز پیش این قرارداد ارسال شده، منتظریم که ارسال کند و قرارداد امضا شود.

* وضعیت مالی استقلالی‌ها؟

جا دارد از مدیر عامل شرکت های وب تشکر کنم با نشستهایی که داشتیم آنها قول همکاری دادند. این که مشکل مالی نباشد این طور نیست اما باید مدیریت کنیم و کارها را پیش ببریم. در این فصل شرایط خاصی پیش آمد که برخی رقبا به نوعی حرکت کردند که ارقام بازیکنان بالا رفت و ما در جذب برخی بازیکنان دچار مشکل شدیم. ما به اقیانوس مالی متصل نیستیم؛ یا اسپانسر داریم یا ترانسفر. نه حواله خودرو داریم نه دلار، هرچه هست قرارداد است. سعی کردیم قرارداد پایه بگذاریم و مبلغی را بر اساس عملکرد ببینیم. به این طریق عدد پایه هم در نظر گرفته شد.

* آیا این روش موفقیت آمیز بود؟

سخت بود چون رقبا اعدادی را پیشنهاد می دادند که در توانمان نبود اما اینجا استقلال است و هر کسی عرق دارد باید گذشت کند.

* وضعیت اسماعیلی و مطهری؟

این دو بازیکن در لیست تمدیدی ها نیستند، سرمربی تیم روی آنها نظری ندارد و احتمال جدایی آنها هست. مسعود ریگی هم رقم قرارادی پیشنهاد داده که ما توان پرداخت آن را نداریم.

* کمپ حجازی چه مشکلی دارد که آنجا نمی روید؟

ما خیلی دوست داریم این کار را انجام دهیم اما تا سال ۱۴۰۰ این کمپ در اجاره بخش خصوصی است. یکی دو بار با شخصی که کمپ را اجاره کرده وارد مذاکره شدیم تا اقاله کنیم، نپذیرفت. باید منتظر شویم زمان اجاره به پایان برسد.

اخبار باشگاه استقلال


اخبار مرتبط:

با احترام به گواردیولاهای مجازی؛ به فرهاد مجیدی اعتماد کنیم!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ریگی با استقلال توافق نکرد

ج آگوست 27 , 2021
به گزارش مشرق، با اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال، پیشنهاد مالی مسعود ریگی به این باشگاه بیشتر از توان پرداختی آنها بوده و لذا مذاکرات در مسیر موفقی پیش نرفته است. به نظر می‌رسد در صورتی که اتفاق جدیدی رخ ندهد، مسعود ریگی را هم باید یکی از بازیکنانی...