احمد سعادتمند: وضعیت بدهی های باشگاه استقلال نگران‌کننده است؛ در تلاش هستیم تا پول دیاباته را کامل بپردازیم

احمد سعادتمند

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: با وجود این حجم بدهی باشگاه به بازیکنان و مربیان خارجی وضعیت بسیار نگران کننده است ولی ما در تلاش هستیم تا مشکلات را یک به یک پشت سر بگذاریم. 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با میزان نسبت به شایعات مطرح شده مبنی بر استعفا از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

در ادامه صحبت های سعادتمند در این خصوص را می خوانید:

* وضعیت بدهی های استقلال نگران‌کننده است

وضعیت که نگران‌کننده هست ولی باید به جنگ مشکلات رفت و آن‌ها را حل کرد. به هر حال توقع هواداران همین است حتی با بی‌پولی باشگاه، راه حلی برای حل مشکلات اندیشیده شود. تا اینجا پرونده‌ها را یکی یکی جلو برده‌ایم. بخشی از پول بازیکنان خارجی را هم داده‌ایم.

تا حدود زیادی با میلیچ تسویه حساب کرده‌ایم

تاخیر در روند پرداخت بدهی به میلیچ به خاطر تعطیلات بود. به هر حال شنبه و یک‌شنبه اروپا تعطیل است و ما کار می‌کنیم. پول را واریز کردیم ولی به حساب ننشست. به خودش هم گفتیم پول امروز به حسابش می‌نشیند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.تا حدود زیادی با میلیچ تسویه حساب کرده‌ایم

* در تلاش هستیم تا پول دیاباته را کامل بپردازیم

قسط اول پول دیاباته را هم پرداخت کردیم، قسط دوم را هم جور کردیم و ظرف همین روز‌ها به حسابش می‌نشیند. در تلاش هستیم تا ان‌شا‌ءا... بتوانیم پول شیخ دیاباته را هم به طور کامل پرداخت کنیم.من این نوید را می دهم که هر دو بازیکن در استقلال می‌مانند و فسخ نمی‌کنند.

 من و فرهاد مجیدی مشکلی نداشتیم و نداریم

من و فرهاد مجیدی مشکلی نداشتیم و نداریم. هر دو کارمان را در استقلال می‌کنیم تا ان‌شا‌ءا... باشگاه در مسیر درستش قرار بگیرد و بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

*  باید به زودی بدهی شفر را پرداخت کنیم

وضعیت پرونده شفر هم که روشن شده است و باید ۵۵۰ هزار دلار به این مربی پرداخت کنیم.اگر قرار بود اعتراضی زده شود، باید قبلاً این اتفاق می‌افتد. زمان اعتراض به پایان رسیده است و ما محکوم هستیم تا ۵۵۰ هزار دلار را به این مربی بپردازیم. البته او خواستار یک میلیون دلار بود که در نهایت فیفا این رقم را تعیین کرد.ما ۳۰۰ هزار دلار به این مربی بدهکار بودیم و ۲۰۰ هزار دلار دیگر جریمه است که باید پرداخت کنیم.باید به زودی این رقم را به آقای شفر پرداخت کنیم.

* پرداخت بدهی به شفر کار سختی است

پرداخت بدهی به شفر کار سختی است. نه اینکه کار راحتی باشد ولی همان‌طور که پرونده‌ها یکی یکی حل شده، این پرونده هم حل خواهد شد. همه در استقلال مشغول کار هستیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: با شایعه استعفایم انگیزه ام دوبرابر شد؛ این حواشی فقط وقت من را می‌گیرند

احمد سعادتمند: قرار نیست دیاباته از استقلال جدا شود/ آقای مدیرعامل به جای زدن حرف مفت و وعده دادن، لطفا عمل کن!

گل بود به سبزه نیز آراسته شد/ پروژه فراری دادن بازیکنان استقلال دوباره کلید خورد؛ دیاباته در یکقدمی فسخ قرارداد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری جلسه خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال

س مه 12 , 2020
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جلسه سرخابی های پایتخت اعلام کرد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا نیمه امسال باید به بخش خصوصی واگذار شوند. بیشتر بخوانید: قرائت گزارش درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاه‌...