احمد سعادتمند: خریدهای جدید با انتخاب کمیته نقل و انتقالات است؛ استراماچونی می‌تواند یکی از گزینه‌های ما باشد

احمد سعادتمند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما نمی توانستیم بنشینیم و دست روی دست بگذاریم برای همین توسط کمیته نقل انتقالات خریدهای جدید را انجام خواهیم داد.

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال که در نشست هیات مدیره شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

          

* فردا پنجره استقلال باز خواهد شد 

در جلسه امروز درباره دو سه محور صحبت کردیم. بحث اول در رابطه با پرداختی‌های ارزی و ریالی بود که به چگونگی تأمین منابع مالی اختصاص داشت. خوشبختانه امروز مطالبات بویان را تسویه کردیم و فردا با ارسال نامه‌ای از سوی وکیل بویان به فیفا پرونده بسته خواهد شد.

* شکایت ها پشت سر هم برای استقلال ارسال می شود

روی پرونده وینفرد شفر هم بحث شد تا بتوانیم کارش را انجام دهیم. مرتب برای ما پرونده‌های زیادی می‌آید. امروز هم شکایت لکیچ دستیار سرمربی (فرهاد مجیدی) به ما واصل شد. بحث دیگر جلسه، حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا بود. با همچنین توجه به اینکه در شرف واگذاری باشگاه به بخش خصوصی هستیم اسناد قبلی را بررسی کردیم تا در تراز مالی برای اراده به سازمان بازرسی مشکلی نداشته باشیم.

 * مجیدی را دعوت کردیم ولی به جلسه هیات مدیره نیامد

تمام تفکر ما و عزیزان در هیئت مدیره برای فینال جام حذفی است تا عزم‌مان را جزم کنیم تا در این سال فوتبالی یک جام به هواداران بدهیم. در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی تیم است و امروز هم در تمرین حضور داشتند. من به خاطر موفقیت و اتحاد باشگاه استقلال او را دعوت کردم، اما درگیر کاری بود و نتوانست بیاید. اینکه برخی‌ها گفتند او این دعوت را رد کرده است، درست نیست. همه یک تیم هستیم و برای موفقیت جلو می‌رویم.

 * مجیدی باید روی نیمکت استقلال بنشیند

اینکه بگوییم اگر مجیدی روی نیمکت ننشست ما باید چه کنیم هم درست نیست، نمی‌توان به چنین مسئله ای استناد کرد. مجیدی مربی استقلال است و با ما قرارداد دارد و به کارش ادامه خواهد داد. اگر اتفاقی بیفتد، در هیئت مدیره نشستی با او برگزار خواهیم کرد.

* بر اساس مصوبه هیئت مدیره به ایتالیا سفر کردم

بر اساس مصوبه هیئت مدیره در تاریخ ششم مرداد ماه، ملزم شدم که به این سفر بروم. مکاتبات را از طریق وزارت ورزش نیز انجام داده بودیم. ما یک به یک پرونده‌ها را در فیفا حل می‌کنیم. بر اساس همان مصوبه قصد داریم بخشی از مطالبات استرا ماچونی را پرداخت کرده تا پرونده را از فیفا خارج کنیم. در این زمینه نیز به نتایج خوبی رسیده‌ایم. وقتی جنسی را می‌خرید و بخشی از پولش را می‌دهید، آن جنس آزاد شود. ما دنبال این بودیم با پرداخت بخشی از طلب استراماچونی پرونده ایشان را که در فیفا باز بود، خارج کنیم و دنبال تقسیط و سایر موارد برویم.

 * برای جذب بازیکن با دو باشگاه لیگ برتری مذاکره کردیم 

ما رسما و حرفه‌ای با دو باشگاه لیگ برتری مذاکره کرده‌ایم. با بازیکنانی که آزاد هستند پس از دربی و حتی شاهین شهرداری بوشهر در آخرین بازی‌مان در لیگ برتر صحبت کردیم. سعی کردیم وقتی مسابقات تمام می‌شود، با بازیکنان صحبت کنیم، چرا که یکسری تیم‌ها برای نیفتادن می‌جنگیدند و یک‌سری نیز دنبال کسب سهمیه بودند و حرفه‌ای نبود با بازیکنان‌شان صحبت کنیم. ما صبر کردیم لیگ تمام شود و با باشگاه‌های مدنظر مستقیما نامه بزنیم. دوستان دیگر ما در دفتر ما در حال مذاکره با بازیکنان هستند.

* خریدهای جدید با انتخاب کمیته نقل و انتقالات است

مسابقات‌ امسال ما فشرده و فرسایشی شد. بنابراین، فرصتی برای ترمیم نداریم. به همین خاطر، با 6،7 بازیکن مطرح لیک وارد مذاکره شدیم. من فهرستی از سرمربی نداشتم، اما تلاش می‌کنیم نفراتی که در لیگ ما جزو بهترین‌ها بودند، جذب شوند. ما کمیته نقل و انتقالات باشگاه را تشکیل دادیم که با بسیاری از پیشکسوتان و صاحب نظران در ارتباط هستند تا با بازیکنان وارد مذاکره شوند.

* مجیدی جزو شناسنامه باشگاه است و به وجودش افتخار می‌کنیم

ما در آستانه فینال جام حذفی هستیم و امروز مجیدی را دعوت کردیم. مجیدی جزو شناسنامه باشگاه است و به وجودش افتخار می‌کنیم. اجازه دهید به سلامت این مرحله را بگذرانیم.

 * استقلال خانه بازیکنان است و در خدمت‌شان هستیم

محل بستن قرارداد با بازیکنان خیلی مهم نیست و مهم این است که با چه کسی قرارداد امضا شود. اینجا خانه بازیکنان است و در خدمت‌شان هستیم.

* خارج کردن پرونده استراماچونی از فیفا الویت ما است

در فیفا بندی داریم که ایشان در متنی که به فیفا داده‌اند این رقم را پیش‌بینی کرده است. مذاکرات ما با استراماچونی در درجه اول خارج شدن پرونده از فیفا است.

* اگر یک درصد نتیجه نگیریم روی گزینه های دیگر فکر می کنیم

حق قانونی باشگاه است. ما باشگاه بزرگی هستیم و باید بزرگی کنیم، اما این بزرگی چند سالی از باشگاه دور شده است. استقلال بر اساس قوانین حرفه‌ای و هواداران میلیونی که دارد، باید بزرگ باشد. ما در حام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب خواهیم کرد، اما یک در صد نتیجه نگریم، روی گزینه‌های دیگر فکر خواهیم کرد.

* استراماچونی هم می‌تواند یکی از گزینه‌های ما باشد

ما فهرست آسیایی را فرستادیم و برای ترمیم آن چند روزی فرصت داریم. من موافق قانون منع جذب بازیکن یا مربی خارجی هستم، چون در دنیای حرفه‌ای باید از داشته‌های علم روز دنیا استفاده کنید، اما یک بخش اقتصاد کشور با توجه به نرخ ارز را باید در نظر گرفت که جذب مربی یا بازیکن خارجی به صلاح کشور نیست. ما در کشور مربی و بازیکنان خوبی داریم، اما استراماچونی هم می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد!

* رسانه های ایتالیایی گمانه زنی می کنند

در ایتالیا و در نشستی که با استراماچونی که داشتیم هیچ رسانه‌ای حضور نداشت و صحبت‌هایی که انجام می‌دهند گمانه‌زنی‌های خودشان است. ما بر اساس صحبتی که داشتیم مبنا را بر این گذاشتیم مذاکره محرمانه باشد و بیشتر روی مفاد شکایت ایشان بود.

* خدا نکند با کسی قهر باشم

با کسی قهر نیستم و خدا نکند با کسی قهر باشم. همه یک تیم هستیم و در کنار کادر فنی خواهیم بود.

* با هیچ بازیکنی دلاری قرارداد نمی بندیم

باشگاه استقلال در ایران با کسی دلاری قرارداد امضا نخواهد کرد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

در آستانه فینال جام حذفی/ باز هم بازی با نام استراماچونی برای به حاشیه بردن استقلال!؟

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسماعیل خلیل زاده: مجیدی با ما قرارداد دارد و روی نیمکت می نشیند؛ سعادتمند از ایتالیا با دست پُر برگشته است

د آگوست 31 , 2020
رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: سفر سعادتمند به ایتالیا به درخواست هیات مدیره بوده و از نظر من سعادتمند از ایتالیا با دست پُر برگشته است!      به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال که در نشست...