احمد سعادتمند: حقوق فتحی 25 میلیون در ماه بود؛ با انتشار اسنادی دست حامیان پوشالی را رو می کنم

سعادتمند

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: بنده اصلا تقاضای حقوق 15 میلیونی نداشته ام بلکه آقای منزوی درخواست کردند همانند آقای فتحی حقوق 25 میلیونی بگیرم که من موافقت نکردم. 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به حواشی که پیرامون درخواست حقوق 15 میلیونی ایشان در فضای مجازی مطرح شده است و  همچنین مصاحبه امروز اسماعیل خلیل زاده ( اینجا بخوانید ) واکنش نشان داد. 

در ادامه صحبت های سعادتمند در این خصوص را می خوانید:

* حقوق فتحی 25 میلیون در ماه بود 

در جلسه هیات مدیره بنده تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی ندادم، بلکه جناب منزوی که به بنده لطف داشتند فرمودند حقوق مدیرعامل قبلی ۲۵ میلیون تومان هست و شما هم طبق قانون و عرف باید ۲۵ میلیون تومان دریافت کنید. اما بنده عرض کردم طبق قانون تجارت، حقوق پایه مدیر عامل از ۱۵ میلیون شروع می شود و با کسر ۱.۵ میلیون تومان مالیات و بیمه جمعا می شود ۱۳.۵ تومان که من هم کمترین مبلغ را یعنی همان ۱۳/۵ میلیون تومان را نوشتم.

*  قرارداد من 11.5 میلیون کمتر از مدیران قبلی است 

بنده در مورد اظهارات جناب خلیل زاده باید عرض کنم  من خدا را در همین ایام عزیز شاهد می‌گیرم نه تقاضایی دادم نه به دنبال حقوق حتی ۱۳.۵ میلیونی هستم و خدا را شکر آن قدری دارم که نیازی به این حقوق نباشد و در واقع بنده دقیقا ۱۱.۵ میلیون تومان کمتر از مدیر محترم قبلی قرارداد بستم؛ چرا که ایشان از شهرداری و باشگاه حقوق می گرفتند که حق ایشان خیلی هم بیشتر بود ولی بنده دیگر حقوقی از وزارت ورزش دریافت نمی کنم.

* با انتشار اسنادی دست حامیان پوشالی را رو می کنم

به تمامی هواداران این نوید را می‌دهم که برای شادی شما به استقلال آمدم و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنم من آمده‌ام تا در کنار شما هواداران میلیونی، استقلال را به آرامش برسانیم و دست تک تک شما را به گرمی می فشارم و به شما می گویم تاکنون در مقابل بدخواهان استقلال سکوت کردم، همان کسانی که خود را حامی استقلال می دانند ولی ضربات جبران ناپذیری که مردم از آنها آگاه هستند به استقلال وارد کردند اما از این پس مجبورم به خاطر شما اسنادی را افشا کنم تا دست حامیان پوشالی استقلال رو شود. استقلال با شما هواداران زنده است و برای شما قلب این تیم میلیونی می تپد. من برای اعتلای نام استقلال می جنگم و خدا را شکر در این مدت خیلی کوتاه کارنامه ما مشخص است که چه اتفاقات مثبتی در استقلال روی داده است. من در کنار شما و بازیکنان جنگجو و متعصب استقلال این تیم بزرگ را به جایگاه واقعی اش می رسانیم.

 

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

اسماعیل خلیل زاده: عده ای می خواهند با آبروی سعادتمند بازی کنند؛ مدیرعامل حقش است که حقوق بگیرد

احمد سعادتمند: قرار نیست دیاباته از استقلال جدا شود/ آقای مدیرعامل به جای زدن حرف مفت و وعده دادن، لطفا عمل کن!

گل بود به سبزه نیز آراسته شد/ پروژه فراری دادن بازیکنان استقلال دوباره کلید خورد؛ دیاباته در یکقدمی فسخ قرارداد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش خلیل‌زاده به شایعه حقوق سنگین سعادتمند

ج مه 8 , 2020
به گزارش مشرق، بحث درخواست احمد سعادتمند بابت حقوق ۱۵ میلیون تومانی این روزها به یکی از حواشی مهم در باشگاه استقلال تبدیل شده است و عده ای می گویند درخواست چنین مبلغی عجیب است. اما نکته مهمتر اینکه در شرکت های دولتی حقوق مدیرعامل باید به تایید هیئت مدی...