اتهام جدید مدافع برزیلی به استقلال

به گزارش مشرق، اسفندماه سال ۹۶، لئوناردو پادوانی در جریان بازی استقلال با فولاد آسیب نخاعی دید و زندگی عادی برایش از همان روز تمام شد. پادوانی اوقات بسیار دشواری را در ایران سپری کرد و بارها مدیران وقت باشگاه استقلال را به بدقولی و عدم انجام تعهدات خود متهم نمود.

او بلافاصله پس از رسیدن به برزیل با چند وکیل مجرب مذاکره و ناگهان خبر آمد این بازیکن از باشگاه استقلال شکایت کرده و خواهان دریافت غرامتی بالغ بر  ۹ میلیون دلار شده است.

 حالا دیگر اصلاً بحث پرداخت مطالبات معوقه و یا خسارت آن مطرح نیست و پادوانی غرامت از دست دادن سلامتی خود را از باشگاه سابقش می‌خواهد. اینکه پرونده مذکور در نهایت با چه حکمی مواجه خواهد شد، مسئله‌ای است که گذشت زمان به آن پاسخ می‌دهد ولی این‌طور که شنیده‌ایم، مدافع برزیلی اسبق آبی ها با هماهنگی وکلای خود در قسمتی از شکوائیه خویش مدعی شده که در ایران به خوبی مورد معالجه قرار نگرفته و اگر یکسری اقدامات پزشکی سریع‌تر  و بهتر برایش صورت می‌گرفت، الان شرایط جسمانی بهتری داشت.

  

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاسخ باشگاه استقلال به هوچیگران سرخ/ از اشاره به قرارداد غیرقانونی طارمی و خلعتبری  تا کسب جام اسنپی!

ج دسامبر 31 , 2021
باشگاه استقلال(تاج) نسبت به صدور بیانیه‌ی غیرحرفه‌ای و مداخله‌جویانه یکی از باشگاه‌های رقیب علیه رأی اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. به گزارش استقلال نیوز، پس از صدور رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پروند...