اتفاق عجیب در قرارداد مدافع استقلال

به گزارش مشرق، روز گذشته فرهاد مجیدی در صحبت‌های خود اشاره کرد که بازیکنان تیمش تاکنون ۲۵ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و ۶۰ میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان برای تسویه حساب باقی مانده است. در این بین برخی از بازیکنان استقلال با مراجعه به باشگاه متوجه شده‌اند محاسباتی در ارقام دریافتی آنها صورت گرفته که خود آنها هم از این موضوع خبر ندارند.

محمد دانشگر یکی از بازیکنان است که وکیل وی با مراجعه به باشگاه متوجه شده پرداختی به این بازیکن تا اینجای فصل ۱۸ درصد بوده اما در صورت حساب مالی، ۵۱ درصد دریافتی ذکر شده است! ظاهرا مسئولان استقلال به وکیل این بازیکن اعلام کرده‌اند که رقم مالیات فصل آینده وی و نه این فصل را در پرداختی به این بازیکن محاسبه کرده و به همین دلیل تا اینجای فصل ۵۱ درصد قرارداد خود را دریافت کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که پرداخت مالیات چند سال است که بر عهده خود بازیکنان است و باشگاه مالیات بازیکنان را پرداخت نمی‌کند اما استقلالی‌ها در صورت مالی آورده‌اند که رقم مالیات فصل آینده این بازیکن را پرداخت کرده‌اند و به همین دلیل به دانشگر ۵۱ درصد قراردادش را پرداخت کرده‌اند.

مدافع استقلال هم که تاکنون تنها ۱۸ درصد از قرارداد این فصلش را دریافت کرده و ۲۵ درصد هم توسط کمیته انضباطی این باشگاه جریمه شده، از طریق وکیل خود پیگیر این موضوع شده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تمام حمله‌های مجیدی به مدیریت استقلال +عکس

د ژوئن 7 , 2021
به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال این روزها به مرد تنهای آبی‌ها تبدیل شده است. در این مدت مجیدی با توجه به بحران مدیریتی که در استقلال به وجود آمده، سعی کرده امور استقلال را به نوعی مدیریت کند و شرایط آبی‌پوشان را تا حدی در دست خو...