آندره آ استراماچونی: قدم به قدم جلو می رویم؛ قول بهتر شدن می دهم قول قهرمانی نه!

  آندره‌آ استراماچونی

سرمربی جدید باشگاه استقلال در اولین نشست خبری خود در ایران گفت: من قول بهتر شدن و تلاش مضاعف را می دهم نه قهرمانی، مطمئنا بدون بازیکنان نمی شود به موفقیت و قهرمانی رسید.

به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی جدید استقلال  بعد از امضای قرارداد و در نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که آیا می داند استقلال تیمی است که سالها است قهرمان نشده و هواداران از وی می خواهند این تیم را قهرمان کند و آیا وی قول قهرمانی می دهد یا خیر، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* کار برای قهرمانی سخت خواهد بود

می دانم که استقلال 6 سال است که قهرمان نشده و قطعا کار سخت خواهد بود. می دانید که استقلال امسال سوم شد و باید بهتر کار کرد که قهرمان شویم. یکسری از خارجی ها رفته اند و یکسری بازیکن هم جدا شدند و قطعا کار سخت است.

* قول بهتر شدن را می دهم نه قهرمانی

من همیشه رابطه مستقیمی با باشگاه و طرفداران داشته ام ولی نمی خواهم قولی بدهم. من تلاشم این است که سطح کیفی را ارتقا بدهم. من قول بهتر شدن و تلاش مضاعف را می دهم نه قهرمانی.مطمئنا بدون بازیکنان نمی شود به موفقیت و قهرمانی رسید.

* رحمان رضایی در کادر من نیست

صادقانه بگویم وقتی خطیر با من تماس گرفت هیچ اطلاعاتی از فوتبال ایران نداشتم ولی سعی کردم اطلاعاتم را جمع کنم.امیدوارم با کمک همکارانم به جمع بندی خوبی برسم.من همراه خودم 3 مربی آورده ام. از باشگاه خواستم یک مربی گلرها و یک مربی دیگر به همراه یک آنالیزور را قرار بدهد. یکی از همکاران من کار آنالیز را خواهد کرد. درخواست یک مترجم هم کرده ام چون حس کردم ممکن است در ارتباط برقرار کردن دچار مشکل شوم.در مورد رحمان رضایی باید بگویم که مدیر برنامه وی با مدیر برنامه من یکی است، او تجربه بازی در ایتالیا را دارد، البته او در حال حاضر در کادر فنی من حضور ندارد ولی از کمک هایی که او کرده تشکر می کنم.

* قدم به قدم جلو می رویم

در لیگ ما کارمان را قدم به قدم جلو می برم. یکی از اهداف من  آرام آرام جلو رفتن است. ما نیاز به بازیکنان خارجی با کیفیت و خوب نیاز داریم.

* در ایتالیا فوتبال هجومی مثل بلیت های پرفروش است

در ایتالیا مثالی هست که می گویند که حمله مثل بلیت پرفروش است. من در اسپارتاپراگ تیمی هجومی ساخته ام ولی اینکه بخواهیم از حالا بگوییم با چه سیستمی بازی می کنیم کار غلطی است و اول باید بازیکنان را بشناسم و بعد در مورد سیستم تیمم حرف بزنم.

* با شفر برای حضور در استقلال مشورت نکردم

من با شفر مشورت نکردم ولی باید بگویم او مربی باتجربه است.

*انتخاب مدیر ورزشی در حیطه اختیارات من نیست

این موضوع در حیطه اختیارات من نیست و باشگاه باید آن را مشخص کند.

* بازیکنان ایتالیایی چندان ارزان نیستند

در مورد بازیکنان داخلی فیلم هایی دیده ام ولی مهم این است که با آنها کار کنم. ما حتما بازیکن خارجی می آوریم و شاید ایتالیایی هم باشند ولی این را بگویم بازیکنان ایتالیایی چندان ارزان نیستند.

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی رسما سرمربی استقلال شد

پ ژوئن 20 , 2019
به گزارش مشرق، مراسم معارفه آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ امروز در هتل آکادمی تهران برگزار شد. بیشتر بخوانید قربانی دستیار استراماچونی شد با وجود اینکه سرمربی تیم استقلال قرارداد دیجیتالی خود را به امضا...